Als ik die code in menuleft.php zet moet het toch ook gewoon hetzelfde kunnen werken als op jouw manier
phpbb integreren in je website
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

dan kan je beter PHP gaan leren, want ik ga niet iedere keer het precies voor doen. De foutmelding moeten je opzich al snel iets zeggen. Tevens wanneer je een beetje nadenkt en leest wat ik al gezegt heb, kan je het vrij makkelijk aanpassen.
Ik ga je nog een keer dus zeggen wat je moet doen:
Haal alle code die je voor phpbb erin moet zetten uit alle bestanden, en zet die HELEMAAL boven aan in header.php.
Daarna moet je zorgen dat header.php helemaal bovenaan elke pagina wordt geincluded, omdat je anders foutmeldingen krijgt.
Tevens raad ik je ook aan HTML te leren, want de code die je nu hebt, komt geloof ik 4 keer <html></html> in
Ik ga je nog een keer dus zeggen wat je moet doen:
Haal alle code die je voor phpbb erin moet zetten uit alle bestanden, en zet die HELEMAAL boven aan in header.php.
Daarna moet je zorgen dat header.php helemaal bovenaan elke pagina wordt geincluded, omdat je anders foutmeldingen krijgt.
Tevens raad ik je ook aan HTML te leren, want de code die je nu hebt, komt geloof ik 4 keer <html></html> in