Alleen bericht wijzigen als er geen reactie is geplaatst
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Alleen bericht wijzigen als er geen reactie is geplaatst
Is er een mod dat het mogelijk maakt dat een lid alleen zijn/haar berichten kan wijzigen zolang er geen reactie op is geplaatst?
Er zal ongetwijfeld al een keertje naar gevraagd zijn hier, maar ik kan het niet vinden.
Er zal ongetwijfeld al een keertje naar gevraagd zijn hier, maar ik kan het niet vinden.
Re: Alleen bericht wijzigen als er geen reactie is geplaatst
Me neither.Ivan schreef:maar ik kan het niet vinden.
Open
posting.php
Vind
Code: Selecteer alles
if ( $post_info['poster_id'] != $userdata['user_id'] && !$is_auth['auth_mod'] )
if ( ($post_info['poster_id'] != $userdata['user_id'] || !$post_data['last_post']) && !$is_auth['auth_mod'] )
Bedankt! (Het ziet er naar uit dat het goed werkt, nog even een paar keer testen voor de zekerheid)
Alleen zie je nog de tekst 'wijzigen' op je eigen berichten staan, waarop al een reactie is geplaatst. Als je erop kikt kun je idd geen reactie plaatsen, maar het zou mooier zijn dat het alleen zichtbaar is als je daadwerkelijk je bericht kunt wijzigen. Is het moeilijk om dit aan te passen?
Alleen zie je nog de tekst 'wijzigen' op je eigen berichten staan, waarop al een reactie is geplaatst. Als je erop kikt kun je idd geen reactie plaatsen, maar het zou mooier zijn dat het alleen zichtbaar is als je daadwerkelijk je bericht kunt wijzigen. Is het moeilijk om dit aan te passen?
Het gaat allemaal
In viewtopic.php

In viewtopic.php
ZoekZet erachter in dezelfde lijnCode: Selecteer alles
, p.*
ZoekCode: Selecteer alles
, t.topic_last_post_id
Zet erachter in dezelfde lijnCode: Selecteer alles
, " . POSTS_TEXT_TABLE . " pt
, " . TOPICS_TABLE . " t
Vervang metCode: Selecteer alles
WHERE p.topic_id = $topic_id
WHERE t.topic_id = $topic_id AND p.topic_id = t.topic_id
Vervang metCode: Selecteer alles
if ( ( $userdata['user_id'] == $poster_id && $is_auth['auth_edit'] ) || $is_auth['auth_mod'] )
if ( ( $userdata['user_id'] == $poster_id && $is_auth['auth_edit'] && ( $postrow[$i]['topic_last_post_id'] == $postrow[$i]['post_id'] ) ) || $is_auth['auth_mod'] )