Criminals
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Criminals
Criminals
Om veel dezelfde onderwerpen te verkomen hebben we dit topic als centraalpunt gemaakt, zie hier voor andere centrale topics.
Criminals is een script, waarin je, zoals gezegd, Criminelen naspeelt. Helaas is het heel slecht gescript, en de bron is onbekend. Er zijn weinig sites die het aanbieden, maar als je goed zoekt met Google vind je ze nog wel.
Chat ze!
Om veel dezelfde onderwerpen te verkomen hebben we dit topic als centraalpunt gemaakt, zie hier voor andere centrale topics.
Criminals is een script, waarin je, zoals gezegd, Criminelen naspeelt. Helaas is het heel slecht gescript, en de bron is onbekend. Er zijn weinig sites die het aanbieden, maar als je goed zoekt met Google vind je ze nog wel.
Chat ze!
Laatst gewijzigd door Bee op 30 mei 2005, 19:53, 3 keer totaal gewijzigd.
... Maar ik modereer (nog) niet.
hehze
das een goed idee bee i.p.v. van het te bannen , welnu hier enkele site's waar je criminals dingen kunt vinden , script/mods weet ik veel
hoe installeer ik criminals
// knip knip door svennson
even ter info over het (c) Dit zijn mijn scripts niet ik weet niet van wie ze zijn want iedereen neemt het (c) zomaar van elkaar want had ik het willen geloven was criminals gescript door iemand die nog niet wist wat een mysql tabel is
[small]Typootjes opgelost
- Bee[/small]
even ter info over het (c) Dit zijn mijn scripts niet ik weet niet van wie ze zijn want iedereen neemt het (c) zomaar van elkaar want had ik het willen geloven was criminals gescript door iemand die nog niet wist wat een mysql tabel is
[small]Typootjes opgelost

Laatst gewijzigd door svenn op 08 apr 2005, 10:48, 7 keer totaal gewijzigd.
Even offtopic, waarvoor dient deze pagina op http://www.wmtown.com ?
welkom, aan alle bezoekers en zeker aan bas
... Maar ik modereer (nog) niet.
euh
aangezien dit een verzameltopic is maak je het beter een sticky want nu gaat het naar onderen en gaan nieuwe posters gewoon een nieuw topic starten ...
Ik raad mensen niet aan om het te downloaden aangezien er veel fouten inzitten en hoorde ook dat in 1 van die bestanden een code zat dat wachtwoorden van members worden doorgestuurd dus ik denk dat er veel mensen op afkomen als alle bugs eruit zijn gehaald maarja dat zijn ze nu nog niet !
Alvast bedankt,
Voor de info iedereen!
Voor de info iedereen!
jaj
Geloof je toch zelf niet ? maar er zitten inderdaat veel fouten in ...Nevels schreef:Ik raad mensen niet aan om het te downloaden aangezien er veel fouten inzitten en hoorde ook dat in 1 van die bestanden een code zat dat wachtwoorden van members worden doorgestuurd dus ik denk dat er veel mensen op afkomen als alle bugs eruit zijn gehaald maarja dat zijn ze nu nog niet !
Re: jaj
Wat geloof je zelf toch niet ?svennson schreef:Geloof je toch zelf niet ? maar er zitten inderdaat veel fouten in ...Nevels schreef:Ik raad mensen niet aan om het te downloaden aangezien er veel fouten inzitten en hoorde ook dat in 1 van die bestanden een code zat dat wachtwoorden van members worden doorgestuurd dus ik denk dat er veel mensen op afkomen als alle bugs eruit zijn gehaald maarja dat zijn ze nu nog niet !
Die wachtwoorden enzo ?
Alvast bedankt,
Voor de info iedereen!
Voor de info iedereen!
Re: jaj
tuurlijk die ww. dat zou kunnen maar dat zou echt wel super opvallen endannog wat ben je met iemand ww. ik gebruik toch nooit 2 maal hetzelfde hij kan niet aan je database hoorNevels schreef:Wat geloof je zelf toch niet ?svennson schreef:Geloof je toch zelf niet ? maar er zitten inderdaat veel fouten in ...Nevels schreef:Ik raad mensen niet aan om het te downloaden aangezien er veel fouten inzitten en hoorde ook dat in 1 van die bestanden een code zat dat wachtwoorden van members worden doorgestuurd dus ik denk dat er veel mensen op afkomen als alle bugs eruit zijn gehaald maarja dat zijn ze nu nog niet !
Die wachtwoorden enzo ?
Re: hehze
Waarom zijn je Scripts weg!?svennson schreef:das een goed idee bee i.p.v. van het te bannen , welnu hier enkele site's waar je criminals dingen kunt vinden , script/mods weet ik veel
[small]Typootjes opgelost- Bee[/small]
ik heb hier nog wel rode liggen, zal hem ff uploaden 
EDIT: http://www.paulscripts.nl/rode_Criminals.rar

EDIT: http://www.paulscripts.nl/rode_Criminals.rar