rss parser

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Aeolus

rss parser

Bericht door Aeolus » 31 mar 2005, 19:17

Hi,

Ik heb ooit eens een mod gezien welke er voor zorgde dat een externe rss feed op zo'n manier werd geparsed dat deze (nieuwsberichten in dit geval) alle berichten van de rss feed op het phpbb forum post als nieuwe berichten in een daarvoor gemaakt subforum. Bestaat deze mod nog en kan iemand mij vertellen waar ik deze kan vinden?

Thanks
-----------------------------------8<------(Hierlangs Afknippen)----------------------------------
Gebruik altijd de supporttemplate ! Deze is er niet voor niets !
! Geen support via pb, tenzij ik zelf anders aangeef !

abcde

Bericht door abcde » 31 mar 2005, 19:24

Bedoel je misschien: Topics Anywhere (link: http://www.phpbb.com/phpBB/catdb.php?cat=56)?

Bedoel je met een subforum een subcatagorie (die van de hierarcy mod) of gewoon 1 catagorie.
Bijna 1500 posts!

Stef

Bericht door Stef » 31 mar 2005, 19:26

We hebben het op Webmasterplein.net is wat nu down :( is.
Ik heb er naar gezocht maar aangezien ik niks vond heb ik het samen met WebSiteNet gemaakt.

Aeolus

Bericht door Aeolus » 31 mar 2005, 19:37

abcde schreef:Bedoel je misschien: Topics Anywhere (link: http://www.phpbb.com/phpBB/catdb.php?cat=56)?

Bedoel je met een subforum een subcatagorie (die van de hierarcy mod) of gewoon 1 catagorie.
Nope,

Het gaat dus om een mod die een rss feed van een externe website, nieuwssite of whatever uitleest, en die berichten uit die feed als aparte topics in een daarvoor gereserveerd subforum plaatst, zodat ik in combinatie met de ez portal gewoon actueel nieuws op mn frontpage/portal heb.
-----------------------------------8<------(Hierlangs Afknippen)----------------------------------

Aeolus

Bericht door Aeolus » 31 mar 2005, 19:54

Gesloten