Das ook php/html hè.Marconius schreef: en met phpBB een maand geleden.
Hoe oud was je...
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
DoubleJ - "Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan."
De code heb ik nog niet bekeken. Ik ben al wel met templaten aan de gang gegaan.
Really, I'm not out to destroy Microsoft. That will just be a completely unintentional side effect - Linus Torvalds
Greetz, Marco
Greetz, Marco
-
- Contacteer:
ik heb toen ook internet gekregen op mijn laptop dit ik had gewonnen.Bas schreef:Ik begon met PHP toen ik 10 was, omdat ik toen pas internet had
Maar, daarvoor, deed ik al HTML en DHTML in kladblok (vanaf voorbeelden), en een beetje PHP-handleiding van 4.1.2 lezen... (die zat op een cd van tijdschrift)
deze post stond op een ander topic.jh0nny schreef:Lekker wazige openingspost .. het gaat dus om het voor het eerst werken met php ga ik vanuit?mattle schreef:goed gezecht, paulus!
ik ben niet zo goed in spelling, maar ik ben ook een jong lid.
ik ben namelijk 10 jaar en zit in groep 7![]()
Html voor het eerst toen ik jaar of 12/13 was denk ik en php snap ik weinig van, moet ik me binnenkort maar eens in gaan verdiepen.![]()
Het phpbb systeem opzich is vrij makkelijk aanpasbaar en dat doe ik nu zo'n 2 jaar.
deze is gesplitst
Zou bijna zeggen dat je wel kan zien wie er onder de 12 jaar zitten en nog geen interpunctie, hoofdletters en dergelijke kennen. 

[+] Isento at DeviantArt
- Bas
- Contacteer:
Hé! Ik ben 11, en ben zo'n beetje de enige van 11 die normaal typt hier...
8)

.Bas Hosting, gratis hosting met FTP, PHP en MySQL | viennaCMS, simpel flexibel open source CMS
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
Discussie gaat over phpbb, algemene chat over niet phpbbmattle schreef:nou ik typ ook normaal![]()
maar het lukt al heel goed dat php!
dus dit is wel een goede discussie (oeps bergint er geen lichtje () te branden bij de moderator's?) of hoort dit toch bij de algemene chat?

En als je zo goed kan type:
Hoofdletter, interpuntie.nou ik typ ook normaal
Hoofdlettermaar het lukt al heel goed dat php!
begintbergint
Genoeg gezegt

Ik zeg trouwens niet dat ik alles goed spel!
En als je zo goed kan typen:En als je zo goed kan type:
Genoeg gezegd?Genoeg gezegt
Als we over elkaars typwerk gaan beginnen doe je dat maar in je eigen topic, wellicht is het voor sommige verstandig even naar de topic titel te kijken, en daarop hun reactie te richten?

Laatst gewijzigd door Bee op 28 mar 2005, 22:05, 1 keer totaal gewijzigd.
... Maar ik modereer (nog) niet.
Ik zeg niks want dan lijkt mijn gebrabbel vaak op dat van 12 -ers terwijl ik met mijn 17 er toch echt boven zit.
Dus ik denk dat dat voor oordelen zijn.
Dus ik denk dat dat voor oordelen zijn.
DoubleJ - "Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan."