achtergrond plaatje?
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Klopt, link is dood.bee schreef:Ik krijg een 404 als je naar die afbeelding linkt, dus ik denk dat het niet bestaat.
KNAVIVO DIERENHULP
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.
- Bas
- Contacteer:
OffTopic: @bee: Jij noemt alles een 404, ook een DNS-fout 

.Bas Hosting, gratis hosting met FTP, PHP en MySQL | viennaCMS, simpel flexibel open source CMS
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
Klopt, zat een foutje in. Ik help mijn Oom in Ierland om een wat meer actief website deel te maken middels een phpBB. Moest dus .ie zijn ipv .nl maar ik had/heb dus wel de juiste .css aangepast en het geprobeerd maar het werkt nog niet. Zoals jullie zullen zien loopt het nu niet weer dood en is de pic gewoon zichtbaar. Mijn vorige vragen blijven dus gewoon staan en ik hoop dat jullie kunnen aangeven wat ik fout doebee schreef:Ik krijg een 404 als je naar die afbeelding linkt, dus ik denk dat het niet bestaat.
Groeten
Copy uit orgineel bestand
/* General page style. The scroll bar colours only visible in IE5.5+ */
body {
background-image: url(http://www.eurhome.ie/phpBB2/templates/ ... urhome.jpg); background-attachment: fixed;
background-color: #fff6bf;
Gedaan, maar nu staat hij helemaal op de achtergrond en zie je slechts iets in het randjeLuuk schreef:Verander het ook eens in overall_header.tpl, want het css bestand wordt niet meegenomen (staat tussen !-- --).
Blijkbaar is jouw oplossing wel de goede luuk maar het is niet wat ik bedoel. Heb ik mischien de vraag verkeerd gesteld, is het een andere achtegrond?
Hoe krijg ik het in het aangegeven vak?.
Groeten