phpBB 2.0.13.verandert in phpBB 2.0.4. na restore db
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

phpBB 2.0.13.verandert in phpBB 2.0.4. na restore db
via de hosting heb ik de nieuwste versie geinstalleerd , nadat het forum gehackt was , het oude forum was ook al een 2.0.12 versie met de database in van onze oude 2.O.4 en in het administratie paneel links onderaan staat voor het importeren van de database versie 2.0.13 en na de restore staat er Powered by phpBB 2.0.4 © 2001 phpBB Group en krijg ik de melding Your installation does not seem to be up to date. Updates .........
Hoe kan ik dit oplossen?
ons forum http://www.limburgcountry.be/phpBB/
Hoe kan ik dit oplossen?
ons forum http://www.limburgcountry.be/phpBB/
Via een website van onze hosting kan ik de 2.0.13 versie installeren, maar ik weet niet hoe ik die update moet gaan doen, via dreamweaver geraak ik wel op de server maar hoe ik daar iets moet installeren, dat weet ik niet.
Er staat wel op die website een button om een upgrade te doen, maar vermits dit de 2.0.13 versie is wil dit niet lukken.
is er een manier om de berichten die gepost zijn en de gebruikers te bewaren die daar nu in staan, en dan terug een 2.0.13 te installeren??
Er staat wel op die website een button om een upgrade te doen, maar vermits dit de 2.0.13 versie is wil dit niet lukken.
is er een manier om de berichten die gepost zijn en de gebruikers te bewaren die daar nu in staan, en dan terug een 2.0.13 te installeren??
Versienummer wordt opgeslagen in de database, zet de install map uit een package eens online, en daarna voer je install/upgrade.php uit, daarna is alles behouden en heb je een gewoon 2.0.13
Je kan indien je geen aanpassingen hebt gemaakt gewoon alle nieuwe bestanden erover heen gooien.
Je kan indien je geen aanpassingen hebt gemaakt gewoon alle nieuwe bestanden erover heen gooien.
... Maar ik modereer (nog) niet.
Onderaan het forum staat niks. Werkt het forum als 2.0.13?
Really, I'm not out to destroy Microsoft. That will just be a completely unintentional side effect - Linus Torvalds
Greetz, Marco
Greetz, Marco
Dan is er toch geen probleem? Of is het een ramp dat er in het admin panel staat dat het nog 2.0.4 is?
Really, I'm not out to destroy Microsoft. That will just be a completely unintentional side effect - Linus Torvalds
Greetz, Marco
Greetz, Marco