Myslq d-base verhuizen lukt niet
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Myslq d-base verhuizen lukt niet
Hallo,
Ik heb er al verschillende berichten over gelezen en heb ook het artikel in de kennisbank doorgenomen maar het lukt me niet om de database over te zetten.
Ik krijg zowieso het scherm zoals in de kennisbank staat niet te zien, misschien heb ik een nieuwe versie ofzo (mijn versie is 2.5.5-pl1).
Kan iemand me duidelijk maken hoe ik dit moet doen?
Eventueel via de phpbb manier (dus via het forum)?.
Alvast bedankt!
Greetz Erik
Ik heb er al verschillende berichten over gelezen en heb ook het artikel in de kennisbank doorgenomen maar het lukt me niet om de database over te zetten.
Ik krijg zowieso het scherm zoals in de kennisbank staat niet te zien, misschien heb ik een nieuwe versie ofzo (mijn versie is 2.5.5-pl1).
Kan iemand me duidelijk maken hoe ik dit moet doen?
Eventueel via de phpbb manier (dus via het forum)?.
Alvast bedankt!
Greetz Erik
Via het ACP is het zeker af te raden.
Ik neem aan dat je doelt op dit artikel in de KB?
Geef even aan wat er niet lukt, krijg je een foutmelding: post deze dan ook. Met de informatie die je op dit moment geeft kan niemand je van een fatsoenlijk advies voorzien.
Ik neem aan dat je doelt op dit artikel in de KB?
Geef even aan wat er niet lukt, krijg je een foutmelding: post deze dan ook. Met de informatie die je op dit moment geeft kan niemand je van een fatsoenlijk advies voorzien.
Thanks voor je reply sorry dat ik wat vaag was maar als ik mijn PHPmyADMIN inlog krijg ik dat export schermpje (zoals in de handleiding) niet te zien als ik op exporteren klik krijg ik een heel uitgebreid menu.
Als ik vervolgens de tabellen selecteer en (gezipt) download en vervolgens in de andere PhpmyAdmin wil uploaden krijg ik een foutmelding.
Zie dit screenshot
Als ik vervolgens de tabellen selecteer en (gezipt) download en vervolgens in de andere PhpmyAdmin wil uploaden krijg ik een foutmelding.
Zie dit screenshot