Hoi allemaal,
Ik heb recent twee mods geinstalleerd:
1. Limit Image Width MOD
2. Signatures control 1.2.1
Nou is mijn board vrij traag geworden, bijvoorbeeld wanneer je in de forums zit en je klikt op een link om de categorie in te gaan zeg maar dan duurt het heel lang voordat ie die klik pakt en naar die pagina gaat. Kan dat door die twee mods komen ?
Wanneer dit zo is, zou ik beide mods willen verwijderen, ik heb geen copie van de bestanden voordat ik de mods installeerde maar heb nog wel een copie van het board van iets verder terug.
Wanneer ik nu alle bestanden op de server overschrijf met die van de copie dan veranderd er toch niets met alle posts die er gedaan zijn ?
En ... stel dat je nu je hele forum download naar je HD en van je server alles delete, daarna alles weer uploaden, loopt alles dan weer ?
Zijn er mods waarvan bekend is dat ze je forum traag maken en zijn er dingen die je kunt doen opdat ie lekker soepel en snel blijft draaien ?
Ik heb die stylesheet al verwijderd (althans die enorme bak text) en ik heb Gzip aan gezet.
Groetjes Lotte
http://www.zwangerschapspagina.nl/
Board traag na installeren mods.
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Re: Board traag na installeren mods.
Technisch gezien wel maar niet heel erg.lot schreef:Hoi allemaal,
Ik heb recent twee mods geinstalleerd:
1. Limit Image Width MOD
2. Signatures control 1.2.1
Nou is mijn board vrij traag geworden, bijvoorbeeld wanneer je in de forums zit en je klikt op een link om de categorie in te gaan zeg maar dan duurt het heel lang voordat ie die klik pakt en naar die pagina gaat. Kan dat door die twee mods komen ?
Als je een back-up van je forum EN je database hebt dan zou het moeten werken.Wanneer dit zo is, zou ik beide mods willen verwijderen, ik heb geen copie van de bestanden voordat ik de mods installeerde maar heb nog wel een copie van het board van iets verder terug.
Wanneer ik nu alle bestanden op de server overschrijf met die van de copie dan veranderd er toch niets met alle posts die er gedaan zijn ?
En ... stel dat je nu je hele forum download naar je HD en van je server alles delete, daarna alles weer uploaden, loopt alles dan weer ?
Er zijn mods die je forum slomer kunne maken, en daar is meestal een oplossing voor, maar die is alleen van toepassing op die mods.Zijn er mods waarvan bekend is dat ze je forum traag maken en zijn er dingen die je kunt doen opdat ie lekker soepel en snel blijft draaien ?
Ik heb die stylesheet al verwijderd (althans die enorme bak text) en ik heb Gzip aan gezet.
Aangezien je gebruik maakt van CSS en GZIP denk ik dat het aan je host ligt.
Bijna 1500 posts!