Pre mod forum Door mij
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
- Contacteer:
Het komt er dus op neer dat er een bug in zit, die een beetje opvalt, omdat deze in de installatie voorkomt.
Nogmaals, in alles zit bugs. Je zit nu de ander te kleineren om de bug in zijn systeem, terwijl in jouw systeem ook bugs rondkrioelen. Kijk eerst eens naar jezelf voordat je met modder gaat smijten.
Nogmaals, in alles zit bugs. Je zit nu de ander te kleineren om de bug in zijn systeem, terwijl in jouw systeem ook bugs rondkrioelen. Kijk eerst eens naar jezelf voordat je met modder gaat smijten.
... Maar ik modereer (nog) niet.
-
- Contacteer:
- Bas
- Contacteer:
Off-topic:

Maar jij eet toch modder?bee schreef: voordat je met modder gaat smijten.

.Bas Hosting, gratis hosting met FTP, PHP en MySQL | viennaCMS, simpel flexibel open source CMS
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
-
- Contacteer:
Zo komt het anders wel over .....Mandrake Linux schreef:ik maak je niet zwart
ik vindt dat als je iets released ook goed moet doen
of je zet er duidelijk bij een test versie ofzo iets
maar niet lees effe handleiding
zo iets doe je niet

In .premodded is 1 bug gevonden in drie maanden testen plus 3 maanden gereleased, bepaalde site hebben .premodded gevalideerd en foutloos dus hoezo niet goed gedaan?
Ik zeg ook niet: 'lees ff de handleiding'; ik zeg dat je eerst even moet kijken op het forum, want deze bug kan ook door een fout aan jouw zijde komen voordat je in het openbaar schreeuwt dat .premodded vol fouten zit.
Laatst gewijzigd door abcde op 12 mar 2005, 20:08, 2 keer totaal gewijzigd.
Bijna 1500 posts!
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Kan jij me garanderen dat jij niet zomaar wat roept; ik bedoel: jij zegt 'er zit een fout in'. Maar je kan dat niet bewijzen, ik bedoel je mag best een bugreport posten, maar ga niet zomaar roepen: 'jouw premodded werkt en mijne lekker wel''; gedraag je even!Mandrake Linux schreef: een installatie moet gewoon gaan
Ik bedoel noggmaals dit ik dit ongepast vindt; je wuift je eigen critiek af door andere zwart te maken!
Bovendien heeft het phpBBSupport (en nog enkele site's) .premodded 'complete and trustworthy' genoemd, en foutloos verklaard. Kan jij dat ook vertellen?
Bijna 1500 posts!
-
- Contacteer:
Als jij mij niet zwart aan te maken bent hou dan op met die kinderachtige posts. .Premodded is goedgekeurd door verschillende forum/phpBB site's en is foutloos (zij hadden die enen bug niet dus het kan net zo goed aan jouw liggen) bevonden.Mandrake Linux schreef:mja ik maak je niet zwart dat denk jij
Bijna 1500 posts!
-
- Contacteer:
-
- Contacteer: