Zodiac hack
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
Zodiac hack
Ik heb de birthday hack geinstalleerd en toen zodiac en alles is goed op 1 ding na..
Er staat nou onder me avatar enzo wel het icoontje van me sterrenbeeld maar niet de text ervoor zodiac..
Waar is het fout gegaan? en nou wil ik dat eigenlijk ook wel graag nederlands hebben maar goed.
Er staat nou onder me avatar enzo wel het icoontje van me sterrenbeeld maar niet de text ervoor zodiac..
Waar is het fout gegaan? en nou wil ik dat eigenlijk ook wel graag nederlands hebben maar goed.
-
Als je alleen de Nederlandse taal gebruikt op je forum is alleen lang_dutch ook voldoende, maar het is een hele kleine moeite om het ook in lang_english te doen.paulus schreef:je moet het in allebei invoegen
KNAVIVO DIERENHULP
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.
Je weet nooit zeker of iemand ook niet lang_english gebruikt, dus kan je het beter altijd doenXP-Rene schreef:Als je alleen de Nederlandse taal gebruikt op je forum is alleen lang_dutch ook voldoende, maar het is een hele kleine moeite om het ook in lang_english te doen.paulus schreef:je moet het in allebei invoegen

Als de standaard taal staat ingesteld op Dutch, en de users kunnen dit niet overrulen in hun eigen profiel, maakt het niet uit.
KNAVIVO DIERENHULP
-
Bedankt Paul 8)Orange Lady schreef:Ik heb het in allebij gedaanen het is gelukt ook om van zodiac sterrenbeeld te maken
Dank jullie!

KNAVIVO DIERENHULP