Wat moet het onderwerp worden, voetbal .. tjsa daar zou ik niet voor gaan aangezien daar al vele grote forums over zijn.
Kies iets wat je leuk vind, misschien een tv-programma zoals de farm (is iets nieuws dus vind je makkelijker volk voor, voor op je forum).
Misschien een nieuwe game die je leuk vind, of meerdere of een heel platform al wordt het succes dan weer wat minder (waarschijnlijk.).
Ga gewoon voor iets wat je erg leuk vind of iets waar je bij denkt van .. pfff waarom kan ik daar nou geen forum voor vinden die bied waar je op dat moment naar zoekt ... maar dan moet je het nog wel leuk vinden en je echt willen verdiepen in het onderwerp ... als ik je zo hoor (bij wijze van ..) lijk je eigenlijk niet eens te weten wat je nou wilt met je forum en lijkt het op zo'n maand-project wat daarna weer dood bloed omdat je eigenlijk iets anders wilde qua onderwerp.
Ik raad je daarom aan om eerst zelf eens op een rijtje te zetten wat je nou precies wilt met je forum, wie/hoeveel etc. je wilt bereiken en of je dat onderwerp over een half jaar nog steeds leuk vind.
Succes!