Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
contant
Contacteer:

Bericht door contant » 26 feb 2005, 10:01

Zo gauw ik avatars inschakel op mijn forum en een plaatje dmv bladeren erin zet en dan op ok klik krijg ik foutmeldingen en word het plaatje niet weergegeven.

Ik heb de map avatars al CHModd 777 gedaan. en alles in adminpaneel voor avatars ingeschakeld.

onderstaande foutmeldingen na ok klikken:
Warning: file_exists() [function.file-exists]: SAFE MODE Restriction in effect. The script whose uid is 10924 is not allowed to access / owned by uid 0 in /home/www/htdocs/mamspaleisje.nl/phpBB2/includes/usercp_avatar.php on line 200

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/www/htdocs/mamspaleisje.nl/phpBB2/includes/usercp_avatar.php:200) in /home/www/htdocs/mamspaleisje.nl/phpBB2/includes/page_header.php on line 475

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/www/htdocs/mamspaleisje.nl/phpBB2/includes/usercp_avatar.php:200) in /home/www/htdocs/mamspaleisje.nl/phpBB2/includes/page_header.php on line 477

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/www/htdocs/mamspaleisje.nl/phpBB2/includes/usercp_avatar.php:200) in /home/www/htdocs/mamspaleisje.nl/phpBB2/includes/page_header.php on line 478

iemand een idee??

Thx :P

Bee

Bericht door Bee » 26 feb 2005, 10:02

Ja, safe-mode zit in de weg.
... Maar ik modereer (nog) niet.

contant
Contacteer:

Bericht door contant » 26 feb 2005, 10:30

En hoe omzeil ik die safemode of is dat niet verstandig? :oops:

respect for the poster :P

Bee

Bericht door Bee » 26 feb 2005, 10:46

Er is geen workaround, hooguit een alternatief:
Laat mensen hun avatar extern gebruiken, of vanuit de gallerij. Mochten ze nog hosting zoeken voor hun afbeelding: http://www.imageshack.us

contant
Contacteer:

Bericht door contant » 26 feb 2005, 13:15

Hmm vreemd het zit dus wel in phpbb forum maar je kunt het niet gebruiken.waarom zit de mogelijkheid er dan in?

waarom werkt t wel op andere forms moet toch moglijkheid of instelling zijn waardoor t niet werkt?

grtz php avatar noob :lol:

Bee

Bericht door Bee » 26 feb 2005, 13:16

contant schreef:Hmm vreemd het zit dus wel in phpbb forum maar je kunt het niet gebruiken.waarom zit de mogelijkheid er dan in?

waarom werkt t wel op andere forms moet toch moglijkheid of instelling zijn waardoor t niet werkt?

grtz php avatar noob :lol:
Het werkt bij jouw niet door de serverinstellingen, die je host heeft gemaakt. Daarom werkt het niet. Bij forums waar het wel werkt zijn de serverinstellingen anders ;)

contant
Contacteer:

Bericht door contant » 26 feb 2005, 13:47

ongeloofeloos ik heb die hele avatar map images etc apart op mod 777 gezet

nu werkt t wel

thx Bee for your time :P :thumb:

Gesloten