Berichten plaatsen onmogelijk
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Berichten plaatsen onmogelijk
Sinds gisteren 'werkt' mijn forum niet meer.
Er kunnen geen berichten meer geplaatst worden.
Wanneer het bericht getypt is en er op 'ok' wordt geklikt verschijnt er het volgende bericht:
"Je kan niet zo snel na je laatst geplaatste bericht een nieuwe plaatsen, probeer het later nog eens."
Er is echter al een dag niet meer gepost.
Ook blijft het forum aangeven dat berichten nog niet zijn gelezen, terwijl ik ze inmiddels toch al 3x heb gezien. (sinds bovenstaande probleem zich voor doet 'vernieuwd' het forum dit niet meer lijkt het.. )
In de configuratie staat ingesteld dat er minimaal 10seconden tussen 2 posts moet zitten.
Gisteren werkte het forum nog prima en ik heb sindsdien niks aan de instellingen/configuratie gewijzigd.
Heeft iemand van jullie enig idee hoe dit mogelijk is en wat ik hier aan kan doen?
Wanneer het bericht getypt is en er op 'ok' wordt geklikt verschijnt er het volgende bericht:
"Je kan niet zo snel na je laatst geplaatste bericht een nieuwe plaatsen, probeer het later nog eens."
Ook blijft het forum aangeven dat berichten nog niet zijn gelezen, terwijl ik ze inmiddels toch al 3x heb gezien. (sinds bovenstaande probleem zich voor doet 'vernieuwd' het forum dit niet meer lijkt het.. )
In de configuratie staat ingesteld dat er minimaal 10seconden tussen 2 posts moet zitten.
Gisteren werkte het forum nog prima en ik heb sindsdien niks aan de instellingen/configuratie gewijzigd.
Heeft iemand van jullie enig idee hoe dit mogelijk is en wat ik hier aan kan doen?
Re: Berichten plaatsen onmogelijk
In je administratiepaneel aanpassen na hoeveel minuten er weer gepost mag worden, doe na 10 sec ofzojolinda schreef:Sinds gisteren 'werkt' mijn forum niet meer.
Re: Berichten plaatsen onmogelijk
Dat staat gewoon goed (was natuurlijk het eerst waar ik naar heb gekeken..) De instellingen zijn al dagen niet meer gewijzigd, dus ik vermoed dat het probleem ergens anders zit.Intruder schreef:In je administratiepaneel aanpassen na hoeveel minuten er weer gepost mag worden, doe na 10 sec ofzo
Ik zie net dat in het admin-panel de statistieken ook niet meer kloppen.
Posts per dag: -1.10
Topics per dag: -0.14
Gebruikers per dag: -0.04
Bij "wie zijn er online?"
staat mijn naam en de naam van 1 van de leden (die is volgens het forum 'constant online', wat niet mogelijk is) De laatste update staat bij bijde leden op 1 januari (toen was het forum er nog niet eens)..
In dat lijstje met gebruiksnamen stond ook 8x eenzelfde gast vermeld. Ik heb naar het ip adres gekeken, en bij nazoeken wordt als host gegeven "msnbot.msn.com". Wat wil dit zeggen?
Ik snap er echt helemaal niks meer van. Het forum lijkt helemaal in de war.
De host heeft gisteren wat onderhoud aan de servers verricht. Zou het kunnen dat zij hier ergens een fout in hebben gemaakt waardoor het forum deze problemen vertoond?
EDIT:
probleem waarschijnlijk gevonden:
"Je laatste bezoek was op 01 Jan 2002 01:58 pm
Het is nu 01 Jan 2002 05:44 pm"
De tijd op het forum lijkt stil te staan. Hoe krijg ik dit weer goed?
Posts per dag: -1.10
Topics per dag: -0.14
Gebruikers per dag: -0.04
Bij "wie zijn er online?"
staat mijn naam en de naam van 1 van de leden (die is volgens het forum 'constant online', wat niet mogelijk is) De laatste update staat bij bijde leden op 1 januari (toen was het forum er nog niet eens)..
In dat lijstje met gebruiksnamen stond ook 8x eenzelfde gast vermeld. Ik heb naar het ip adres gekeken, en bij nazoeken wordt als host gegeven "msnbot.msn.com". Wat wil dit zeggen?
Ik snap er echt helemaal niks meer van. Het forum lijkt helemaal in de war.
De host heeft gisteren wat onderhoud aan de servers verricht. Zou het kunnen dat zij hier ergens een fout in hebben gemaakt waardoor het forum deze problemen vertoond?
EDIT:
probleem waarschijnlijk gevonden:
"Je laatste bezoek was op 01 Jan 2002 01:58 pm
Het is nu 01 Jan 2002 05:44 pm"
De tijd op het forum lijkt stil te staan. Hoe krijg ik dit weer goed?