visual confirmation (welke files)
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

visual confirmation (welke files)
ik wil die visual confirmation op mijn site zetten ,ik heb geupgrade van 2.0.4 naar 2.0.11 en daarna naar 2.0.12 ,welke files moet ik nu aanpassen om die visual cofirmation erbij te krijgen en wat moet ik aanpassen
Laatst gewijzigd door VGM op 23 feb 2005, 15:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Indien je gebruik maakt van de Nederlandse versie van phpBB is het heel goed mogelijk dat je de Visual Confirmation niet ziet staan, in versie 2.0.11 was deze optie inderdaad standaard aanwezig, maar door een vertaalfoutje niet zichtbaar. De hokjes om een vinkje in "ja" of "nee" te zetten staan er wel, maar de bijbehorende tekst niet.
Dit heb ik zelf in m'n lang_admin.php gezet:
Dus zoek in je lang-file even naar "Visual Confirmation" en vertaal de tekst die erbij hoort, zoals hierboven.
Dit heb ik zelf in m'n lang_admin.php gezet:
Code: Selecteer alles
// Visual Confirmation
$lang['Visual_confirm'] = 'Inschakelen Visuele Bevestiging';
$lang['Visual_confirm_explain'] = 'Gebruikers moeten een code invoeren die in een afbeelding getoond wordt.';KNAVIVO DIERENHULP
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.
Ik durf het niet te vragen máár dan zou je die code changes nog eens langs moeten lopen.. en dan vooral alles wat met Visual Confirmation te maken heeft.VGM schreef:zou er niets in language moeten gewijzigd worden ?.ik denk dat ik het probleem heb dat ik van 2.0.4 naar 2.0.11 ben gegaan en daarom iets mis
je bedoelt deze aanpassing :
daar heb ik gisteravond inderdaad op gezocht of die erin stond en die staat er gewoon in..
daarom snap ik ook niet waarom hij het niet doet ?
Code: Selecteer alles
<!-- Visual Confirmation -->
<!-- BEGIN switch_confirm -->
<tr>
<td class="row1" colspan="2" align="center"><span class="gensmall">{L_CONFIRM_CODE_IMPAIRED}</span><br /><br />{CONFIRM_IMG}<br /><br /></td>
</tr>
<tr>
<td class="row1"><span class="gen">{L_CONFIRM_CODE}: * </span><br /><span class="gensmall">{L_CONFIRM_CODE_EXPLAIN}</span></td>
<td class="row2"><input type="text" class="post" style="width: 200px" name="confirm_code" size="6" maxlength="6" value="" /></td>
</tr>
<!-- END switch_confirm -->daarom snap ik ook niet waarom hij het niet doet ?