Shoutbox Error ?

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
CoNiO

Shoutbox Error ?

Bericht door CoNiO » 22 feb 2005, 08:50

Ik heb een shoutbox geinstalleerd http://www.phpbbhacks.com/download/1595 op een testforum. Maar na installatie krijg ik deze error :

Code: Selecteer alles

Not Found
The requested URL /forum/shoutbox_view.php jhkjhk was not found on this server.

Apache/1.3.33 Server at www.djconio.be Port 80
Ik heb deze mod 2x proberen te installeren, en 2x zonder succes. Misschien moeten jullie zelf es http://www.djconio.be/forum checken. Je hebt toegang om iets te posten als guest.

LoYaL
Contacteer:

Bericht door LoYaL » 22 feb 2005, 12:42

Not Found
The requested URL /forum/shoutbox_view.php

Hij geeft duidelijk aan dat tie shoutbox_view.php niet kan vinden... kijk er eens goed naar, misschien vergeten te uploaden ?

LoYaL
Contacteer:

Bericht door LoYaL » 22 feb 2005, 12:45

En je © linkt niet naar phpBB.com :evil: :evil: :evil:

//edit: Herstel Powered by phpBB 2.0.11 © 2001, 2002 phpBB Group

:thumb:

CoNiO

Bericht door CoNiO » 22 feb 2005, 15:33

Intruder schreef:En je © linkt niet naar phpBB.com :evil: :evil: :evil:

//edit: Herstel Powered by phpBB 2.0.11 © 2001, 2002 phpBB Group

:thumb:
ja sorry het is maar een testforum dat online staat hoor. Het echte forum is http://www.djforum.be en daar werkt de link wel :wink: . Maar als ik eraan denk zal ik de link terugplaatsen, excuse me !!!

Neen, ik ben het niet vergeten up te loaden !!! Zeker niet ! Ik zeg het, ik heb die hack al 2x opnieuw geinstalleerd en al 2x hetzelfde probleem tegengekomen.
Maar als je goed kijkt heeft hij dit als error : The requested URL /forum/shoutbox_view.php jhkjhk was not found on this server.
Wat doet die jhkjhk daar nu in godsnaam achter ???

Alpha

Bericht door Alpha » 22 feb 2005, 19:26

db_install.php laten runnen? of je bent iets vergeten te uploaden of bent iets vergeten / hebt fout gedaan in de mod... check het nog is, bij mij doettie 't namelijk perfect (http://www.gamepearl.nl/forum)

en dat jhkjhk is inderdaad raar... per ongeluk meegeplakt ofzo?

CoNiO

Bericht door CoNiO » 22 feb 2005, 19:29

xurch schreef:en dat jhkjhk is inderdaad raar... per ongeluk meegeplakt ofzo?
Inderdaad. Ik denk dat ook. Maar ik heb overal gezocht en vind er niets van terug. Misschien per ongeluk in de database geraakt ? :?

LoYaL
Contacteer:

Bericht door LoYaL » 22 feb 2005, 21:36

xurch schreef:db_install.php laten runnen? of je bent iets vergeten te uploaden of bent iets vergeten / hebt fout gedaan in de mod... check het nog is, bij mij doettie 't namelijk perfect (http://www.gamepearl.nl/forum)

en dat jhkjhk is inderdaad raar... per ongeluk meegeplakt ofzo?
WOW !!!!! Jou forum lijkt precies op die van aUsTiN :?

Carlo Claessen

Bericht door Carlo Claessen » 23 feb 2005, 00:35

klein vraagje, waar heb je die skin vandaan????
''Do not meddle in the affairs of wizards, for they are subtle and quick to anger. '' J.R.R Tolkien

Bas
Contacteer:

Bericht door Bas » 23 feb 2005, 07:17

30 $ betaald misschien?

CoNiO

Bericht door CoNiO » 23 feb 2005, 08:41

aaarrggghhh !!!!

Skin by: eXtremepixels

Carlo Claessen

Bericht door Carlo Claessen » 23 feb 2005, 09:27

waarom ik het vraag heeft een rede

er dwalen veelal skins op warezforums rond, ik weet dat ook, als hij een officieel betaalde heeft, dan kan hij voor de Nederlandse buttons vragen, ziet er wat netter uit op een nederlands forum
''Do not meddle in the affairs of wizards, for they are subtle and quick to anger. '' J.R.R Tolkien

CoNiO

Bericht door CoNiO » 23 feb 2005, 10:15

carloclaessen schreef:waarom ik het vraag heeft een rede

er dwalen veelal skins op warezforums rond, ik weet dat ook, als hij een officieel betaalde heeft, dan kan hij voor de Nederlandse buttons vragen, ziet er wat netter uit op een nederlands forum
Sorry maar volgens mij heeft het niet veel zin om te proberen zoiets tegen te gaan hoor ! Ik heb hier op het forum al meermaals gemerkt dat jullie nogal tegen rippers of warzeforums zijn. Maar in mijn ogen heeft dat geen enkel nut hoor ! Heel het internet staat vol met illegale dingen, dus denk ik niet dat jullie actie hier op het forum veel nut heeft.

En wat ik eigenlijk wel heel erg vind van jullie is dat jullie enkel maar de mensen aanvallen waarbij hun url in het profiel staat ofzo. Bij mensen waar geen url of geen direct link naar hun forum te vinden is, die laten jullie met rust. Sorry, maar da's in mijn ogen ook niet correct hoor !!! Ik vind als je iemand aanpakt, dan moet je IEDEREEN aanpakken, en iedereen verplichten hun url van hun forum in hun profiel te schrijven. En niet zoals nu !!!!

Sorry voor mijn reactie hier, maar het moest er eens uit. Het werkt mij persoonlijk al een tijdje op de zenuwen. :?

En ik heb ook een Nederlandstalig forum met Engelse buttons. Ga je dan ook vragen aan mij als ik die template gekocht heb ?

en nu back on topic please !! Ik heb speciaal een topic geopend om de discussie verder te zetten. Check http://www.phpbb.nl/viewtopic.php?t=16942
Laatst gewijzigd door CoNiO op 23 feb 2005, 12:55, 1 keer totaal gewijzigd.

Alpha

Bericht door Alpha » 23 feb 2005, 12:25

Ontopic: Als ik jouw was zou ik ff beginnen met alle files die je gewijzigd hebt te zoeken (ctrl + F) naar jhkjhk

Greetings,
Ruben

ilovephpbb

Bericht door ilovephpbb » 23 dec 2005, 13:20

CoNiO schreef:
carloclaessen schreef:waarom ik het vraag heeft een rede

Sorry maar volgens mij heeft het niet veel zin om te proberen zoiets tegen te gaan hoor ! Ik heb hier op het forum al meermaals gemerkt dat jullie nogal tegen rippers of warzeforums zijn. Maar in mijn ogen heeft dat geen enkel nut hoor ! Heel het internet staat vol met illegale dingen, dus denk ik niet dat jullie actie hier op het forum veel nut heeft.

En wat ik eigenlijk wel heel erg vind van jullie is dat jullie enkel maar de mensen aanvallen waarbij hun url in het profiel staat ofzo. Bij mensen waar geen url of geen direct link naar hun forum te vinden is, die laten jullie met rust. Sorry, maar da's in mijn ogen ook niet correct hoor !!! Ik vind als je iemand aanpakt, dan moet je IEDEREEN aanpakken, en iedereen verplichten hun url van hun forum in hun profiel te schrijven. En niet zoals nu !!!!

Sorry voor mijn reactie hier, maar het moest er eens uit. Het werkt mij persoonlijk al een tijdje op de zenuwen. :?

En ik heb ook een Nederlandstalig forum met Engelse buttons. Ga je dan ook vragen aan mij als ik die template gekocht heb ?

en nu back on topic please !! Ik heb speciaal een topic geopend om de discussie verder te zetten. Check http://www.phpbb.nl/viewtopic.php?t=16942
in nederland is het zelfs zo tot als je copyricht weg haalt tot de maker jouw dan voor de rechter kan slepen voor copyricht schending dus plaats de copyricht meteen terug

geen phpbb copyright = geen support
geen templates copyright = geen support

u hebt u nu schuldig gemaakt aan het overtreden van de wet en van de regels van phpbb.nl
phpbb.com schreef:Beschrijving: Een gedetailleerd artikel verklaart dat hoe phpBB vergunning is gegeven en wat u en met het kunt niet kunt doen.
Auteur: Callisto
Datum: Dec..2003 4:23 p.m. van de zon 07
Type: Info
Sleutelwoorden: vergunning, auteursrecht, gpl, wettelijk GNU,
Categorie: Informatie en berichten

phpBB wordt plotseling vrijgegeven onder de bekende Vergunning van het Grote Publiek van GNU of GPL voor. In dit artikel, zal ik proberen om GPL te ontcijferen om u toe te staan om precies te begrijpen wat het zegt. De volledige vergunning kan op de phpBB- website hier en de officiële website worden gevonden hier. Ik heb één of andere tekst van officiële GPL FAQ genomen die hier geheel beschikbaar is.

Het doel van GPL is vrije (zoals in vrijheid) software aan de "open brongemeenschap" te verstrekken. De mensen kunnen de interne werkingen van een toepassing en het wijzigen voor hun eigen behoeften zien. Dit betekent dat er niets verborgen van de gebruiker zijn en snelle opsporing van insecten, onder andere toestaat. Een essentieel aspect van "opensourcesoftware" is dat de gebruikers hun het insectenmoeilijke situaties en verbeteringen met elkaar kunnen delen.

Basis Termijnen/Beperkingen

Omdat phpBB onder GPL wordt vrijgegeven, kunt u de software gebruiken in elk geval u wenst. Nochtans zijn er bepaalde voorwaarden die wanneer het verdelen van ongewijzigde of gewijzigde versies van de toepassing (of archief) van toepassing zijn:

Wanneer het verspreiden van exemplaren van phpBB, hetzij voor niets of voor een prijs, moet u de ontvangers alle rechten geven die u onder GPL hebt. U moet ervoor zorgen dat zij ontvangen of ook de broncode kunnen krijgen.

U kunt woord voor woord, lijn voor lijnexemplaren van phpBB's broncode kopiëren en verdelen aangezien u het, in om het even welk middel, op voorwaarde dat u en opvallend geschikt publiceert op elk exemplaar een aangewezen verklaring inzake auteursrecht en een ontkenning van garantie ontvangt; houd alle berichten intact die naar GPL en naar het ontbreken van om het even welke garantie verwijzen; en geef een andere ontvangers van phpBB een exemplaar van GPL samen met phpBB.

Als u secties van phpBB wijzigt en dan beslist het (die niet verplicht) is te verdelen, moet u verzekeren de gewijzigde dossiers prominente berichten verklarend dragen dat u de dossiers en de datum van om het even welke verandering veranderde. Als u wijzigingen verdeelt, moeten zij onder GPL worden vrijgegeven.

U moet om het even welke verklaringen inzake auteursrecht in de code behouden.

Als u om het even welke wijzigingen vrijgeeft, moet u ook bevrijden, of biedt aan om de volledige broncode vrij te geven. U kunt de code weg verbergen niet en iedereen niet laten tot het toegang hebben.

Gebruik

Wegens de resonable aard van deze weinigen, beperkingen, kunt u phpBB op om het even welke openbaar, privé, persoonlijk of commerciële plaats gebruiken, zij het. U bent niet beperkt zoals hoe u phpBB kunt gebruiken.

Wijzigingen

U kunt phpBB wijzigen nochtans wenst u dit. Als u wenst om om het even welke wijziging te verdelen, dan moet u door de hierboven geschetste termijnen verblijven - neem nota toen u de dossiers wijzigde, alle originele verklaringen inzake auteursrecht behoudt en het op GPL vrijgeeft. Nochtans, als u wenst om geen wijzigingen te verdelen, moet u niet dit doen. Niemand kan u dwingen om de bron vrij te geven.

Als u een programma creëert niet dat uit phpBB wordt afgeleid, en het redelijk als onafhankelijk en kan afzonderlijk worden beschouwd, zijn van toepassing GPL en zijn termijnen, niet wanneer u hen als afzonderlijke werken verdeelt. Maar als u als deel van phpBB verdeelt, moet de distributie worden gedaan dit onderworpen aan GPL.

U kunt om het even welke prijs aanrekenen u het verspreiden van een exemplaar van vrijgegeven phpBB of wijzigingen wenst. Herinner dat u niet kunt de rechten van iedereen beperken die voor phpBB of wijzigingen betaalt. Aldus kunnen zij de kostenloos vrije bron verdelen, kunt u hen verhinderen niet doend dit.

U kunt phpBB in een merkgebonden ("gesloten bron") systeem opnemen niet. Het doel van GPL is iedereen de vrijheid te verlenen, een programma te kopiëren, opnieuw te verdelen te begrijpen en te wijzigen. Als u gpl-Behandelde software in een niet vrij systeem kon opnemen, zou het het effect van "ook het sluiten van" de bron GPL'd hebben.

Een systeem dat phpBB opneemt is een uitgebreide versie van dat programma. GPL zegt dat om het even welke uitgebreide versie van het programma onder GPL moet worden vrijgegeven als het bij allen wordt vrijgegeven. Dit is om twee redenen: om ervoor te zorgen dat de gebruikers die de software krijgen de vrijheid krijgen zouden zij, mensen hebben en moeten aanmoedigen om achterverbeteringen te geven die zij maken.

Als de twee programma's goed gescheiden, als de compiler en de pit, of als een redacteur en shell blijven, dan kunt u hen als twee afzonderlijke programma's behandelen - maar u moet het behoorlijk doen. De kwestie is eenvoudig één van vorm: hoe u beschrijft wat u doet.

Auteursrecht

phpBB omvat auteursrecht in de daadwerkelijke PHP code van het programma. Dit beschermt de rechten van phpBB Groep, originele auteurs van de software. Onder GPL, moet u dit in geen omstandigheden verwijderen. Eveneens niet kunt u aan dit auteursrecht op een manier toevoegen dat u phpBB mede gecreëerd voorstelt. Als u aan toevoegt of de bron wijzigt kunt u extra, seperate verklaring inzake auteursrecht nota nemend van aan wat toevoegen het, b.v. toepast
Citaat:

phpBB © phpBB Groep 2001.2004
MyMod © me! 2004

In het kader van de Berne Overeenkomst, geschreven is alles automatisch copyrighted van wanneer het in vaste vorm wordt gezet. Zo moet u niet om het even wat doen het auteursrecht "krijgen" op wat u schrijft - zolang niemand anders kan eisen om uw werk te bezitten. Nochtans, is het registreren van het auteursrecht in de V.S. een zeer goed idee. Noodzakelijk indien het is de enige manier u compensatie in de hoven (dat ooit worden) kunt eisen.

De standaardversie van phpBB die door Groep phpBB ter beschikking wordt gesteld omvat verklaring inzake auteursrecht in footer van de standaardsubSilver stijlen. Dit omvat het versieaantal en een verbinding terug naar phpBB.com. Er is één of andere vraag over of dit bericht kan worden vereist om in andere stijlen worden behouden of worden gedupliceerd. Daarom staat de Groep phpBB zijn wijziging of verwijdering toe. Me nochtans ervan bewust ben dat het verwijderen van het bericht in het verlies van steun bij http://www.phpbb.com en het meest zal resulteren als niet alle andere phpBB plaatsen steunen. Dit wordt verklaard in de Regels & de Verordeningen:

De Regels & de Verordening schreven:
4. Steun van product phpBB2

k. De leden die (of slaag om op hun eigen malplaatje te tonen er niet in) dit zullen bericht verwijderen geen steun hier ontvangen. De gebruikers gevonden toevoegend terug auteursrechten voor een korte periode en dan verwijderend zullen hen na het verkrijgen van steun vinden dat de toekomstige hulp niet zal verleend worden.

U kunt het auteursrecht veranderen op voorwaarde dat u uw bericht met officiële in niet hoe dan ook samenvoegt. Bijvoorbeeld, het "© Auteursrecht 2002 de phpBB Groep, wordt zelf" niet toegestaan.

psoTFX, verklaarde de Leider van het Ontwikkelingsteam:

psoTFX schreef:
We'd verkiest u het volledige auteursrechtbericht te behouden zoals die door de standaardraadsconfiguratie wordt getoond. Als u dit (om goede reden) niet kunt doen wij zullen gelukkig met enkel het "Aangedreven door" bericht zijn phpBB (phpBB die met http://www.phpbb.com wordt verbonden ). Als u niet toont zelfs dit (die het verplaatsen van het bericht naar een afzonderlijke kredietenpagina omvat) wij zullen geen steun (de zelfde houding is genomen door de meesten als niet al andere phpBB plaatsen met elkaar in verband bracht) kunnen aanbieden.

Herinner me u geen verklaring inzake auteursrecht kunt veranderen om voor te stellen u de software authored.

Als u om het even welke verdere vragen over de vergunning hebt waaronder phpBB wordt vrijgegeven, gelieve te posten aan de forums phpBB.com. Als u om het even welke vragen specifiek over GPL hebt, gelieve te verwijzen naar deze pagina. Dit document zou niet als juridisch advies moeten worden beschouwd - het wordt geschreven om u te helpen GPL begrijpen. U wordt geadviseerd om de volledige vergunning te lezen alvorens phpBB te gebruiken.
alexander op phpbb.com schreef: Aangezien deze vraag omhoog vrij vaak in de laatste tijd kwam, hier sommige antwoorden.

Mag ik het auteursrecht uit footer verwijderen?
Terwijl de phpbbgroep het zou waarderen, als u het auteursrechtbericht zou laten blijven, kunt u eigenlijk het verwijderen. Nochtans zult u geen officiële steun van de phpbbgroep of het ondersteuningsteam krijgen.

Mag ik het auteursrechtbericht in footer uitgeven?
Ja, zolang u de "betekenis" van intact verlaat het (die de auteursrechthouders zijn.....). In dit geval hebt u ook het recht om officiële steun van de phpbbgroep en het ondersteuningsteam te ontvangen.

Mag ik mijn eigen auteursrechtbericht toevoegen?
Ja, op voorwaarde dat u uw bericht met officiële in niet hoe dan ook samenvoegt. Niets houdt vanCitaat:
© Auteursrecht 2002 de phpBB Groep, zelf

Mag ik het auteursrecht uit de broncode verwijderen?
Eenvoudig antwoord, nr

Om sommige verklaringen van de phpbbgroep te citeren
psoTFX schreef:
We'd verkiest u het volledige auteursrechtbericht te behouden zoals die door de standaardraadsconfiguratie wordt getoond. Als u dit (om goede reden) niet kunt doen wij zullen gelukkig met enkel het "Aangedreven door" bericht zijn phpBB (phpBB die met http://www.phpbb.com wordt verbonden ). Als u niet toont zelfs dit (die het verplaatsen van het bericht naar een afzonderlijke kredietenpagina omvat) wij zullen geen steun (de zelfde houding is genomen door de meesten als niet al andere phpBB plaatsen met elkaar in verband bracht) kunnen aanbieden.

AbelaJohnB schreven:
Zoals eerder is verklaard, is de verwijdering van het Auteursrecht phpBB (van binnen het dossier: page_footer) binnen uw - juist hoogtepunt -. Nochtans, zult u geen officiële ' steun ' van de Gemeenschap phpBB krijgen.

Het is geen infringment, zoals GPL - niet - behandelt dit. Het, echter, geeft om het even wie niet het recht het Auteursrecht uit de kern-CODE te verwijderen. Zo, opnieuw, kunt u het Auteursrecht uit het footer-dossier verwijderen, maar u kunt niet het uit de kern-code verwijderen.

Dank u voor uw aandacht,
Alexander

Gesloten