Bij een poging tot upgraden heb ik de bestanden van de vorige versie vervangen door alle bestanden van de nieuwe versie. Dit was waarschijnlijk niet slim.
Ik krijg nu de melding: "Please ensure both the install/ and contrib/ directories are deleted" terwijl die 2 mappen wél weg zijn.
Aangezien ik alle bestanden al een keer had gebackupt heb ik de oude bestanden er maar weer neergezet, maar nog steeds krijg ik die melding.
Nou zou het allemaal niet zo erg zijn als ik de nieuwe versie kan installeren, en naar de oude postgresql database (met berichten) kan laten verwijzen. Dit lukt echter niet. Bij de optie installatie wil hij nieuwe onderwerpen in de database maken, wat niet de bedoeling is. (gaat overigens ook niet met dezelfde prefix) Bij de optie upgrade kan ik alleen voor een mysql3 database (dacht ik) kiezen.
Weet iemand hoe ik weer van de oude postgresql database gebruik kan maken met een set nieuwe bestanden?
Ik zou het echt heel erg fijn vinden als het lukt aangezien er veel gebruikers en berichten in de database staan...
versie: van 2.0.11 naar 2.0.12
adres: bizon.oli.tudelft.nl/phpBB2
host: oli.tudelft.nl
host database: postgresql.oli.tudelft.nl
mods: geen
stijl: aangepast fiblack geloof ik (maar heeft niets met het probleem te maken)
al naar antwoord gezocht: ja
Oude postgresql database onbereikbaar :-(
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Nee, dat bedoel ik niet:
"Weet iemand hoe ik weer van de oude postgresql database gebruik kan maken met een set nieuwe bestanden? "
Er was niks mis met je postgresql database.
Dus wat je doet je pakt de config (oude) en die plak je over de config van de nieuwe set.
En dan draait hij weer, lijkt mij.
"Weet iemand hoe ik weer van de oude postgresql database gebruik kan maken met een set nieuwe bestanden? "
Er was niks mis met je postgresql database.
Dus wat je doet je pakt de config (oude) en die plak je over de config van de nieuwe set.
En dan draait hij weer, lijkt mij.