[KIJK] UltrasArnhem.nl (URL AANGEPAST!)

Bezig met een stijl voor je website? Of voor heel de community? Laat hem ons zien.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Menace2Society

Bericht door Menace2Society » 06 jan 2005, 12:22

Spambot schreef:
Menace2Society schreef: Nu heb ik het probleem dat die mails heel erg verkaaid aankomen. Dus met allemaal tags erin. Had toen die HTML-mail mod geinstalleerd maar ik had niet alle mails aangepast en bij sommige was ik bijv. links vergeten.
Dat is nou juist een kenmerkend probleem van HTML mails, de standaard phpBB mails bevatten geen tags.
Misschien dat ik dan emailer.php nog niet heb aangepast. Maar ik moet in ieder geval nog zorgen dat de mails fatsoenlijk aankomen, staat wel zo netjes.

Het is jammer dat je op phpbbhacks niet meer kunt zoeken naar mods op basis van populariteit... :cry: Maakt het makkelijker. Nu moet je gericht zoeken en ik ben maar een simpel iemand die houdt van een simpel forum met subtiele mods...

ElbertF
Contacteer:

Bericht door ElbertF » 06 jan 2005, 12:28

Menace2Society schreef:Misschien dat ik dan emailer.php nog niet heb aangepast. Maar ik moet in ieder geval nog zorgen dat de mails fatsoenlijk aankomen, staat wel zo netjes.
Daar kan jij niet voor zorgen. Soms worden HTML mails als bijlading geleverd bij een lege mail. En soms hebben gebruikers helemaal geen HTML weergave (vaak uitgezet om irritante reklame niet te hoeven zien). Sommige spamkillers staan zo ingsteld dat HTML mails niet eens binnen gehaald worden. Dit is natuurlijk een minderheid, maar nog vervelend als één op de honderd mensen zich niet kan aanmelden om deze reden.

Menace2Society

Bericht door Menace2Society » 03 feb 2005, 13:39

Mijn forum is nu inmiddels 3 weken down... Met dank aan sity, wie anders? Al weken hoor je 'vanavond of morgen is het opgelost'! Zelfs het forum werd na 3 weken offline gegooid om de puizooi te verdoezelen!

Ook bij het overzetten van het domein kreeg ik geen medewerking van sity! Nu hebben we maar een nieuwe domeinnaam aangevraagd, echt *beep*!

Maar nu zet de nieuwe host de database erop en dan hoop ik maar dat alles weer gaat werken!

Menace2Society

Bericht door Menace2Society » 10 feb 2005, 11:40

Van ellende hebben we alles verhuist naar soHosted! Het werkt, op de bulk mail na voor zover ik kan zien. Die vraag heb ik al in het support gedeelte gesteld.

De nieuwe url is http://www.ultrasarnhem.nl

LoYaL
Contacteer:

Bericht door LoYaL » 20 feb 2005, 13:58

omgebouwde chunkstyle

heel mooi hoor :bier:
http://www.rappersonline - voor al je online rapmovies + downloads !

Menace2Society

Bericht door Menace2Society » 18 mei 2005, 00:01

Sorry voor de kick! :oops:

Maar ik heb net mijn scriptie ingeleverd en ik de komende weken veel vrij tijd, dus ik ben mooi in de gelegenheid om weer wat aan te passen aan mijn forum!

Hebben jullie nog tips voor mods of andere goede ideeen? Ik hoor het graag...

Alvast bedankt

Marconius
Contacteer:

Bericht door Marconius » 18 mei 2005, 09:32

Ik vind hem nu erg mooi, je gaat het waarschijnlijk alleen maar verpesten als je het gaat veranderen. Misschien kun je er een protal bij bouwen, dat zou nog wel mooi zijn.
Really, I'm not out to destroy Microsoft. That will just be a completely unintentional side effect - Linus Torvalds

Greetz, Marco

Menace2Society

Bericht door Menace2Society » 18 mei 2005, 15:01

Een portal had ik geprobeerd maar omdat het forum niet de hele breedte van het scherm in beslag neemt wordt het nogal een propwerk. Ik wil nog wat relevante mods installeren en ik moet nog updaten naar 2.0.15 :oops:

B-sTyLe

Bericht door B-sTyLe » 18 mei 2005, 19:43

je kunt ook zoiets maken dat je bij je portal maar 1 zijbalk hebt, mijn forum is ook maar 760 pixels breed... :thumb:

Gesloten