kan geen banner uploaden

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
gremman

kan geen banner uploaden

Bericht door gremman » 15 feb 2005, 12:36

ik wil een banner uploaden maar dan krijg ik een fout melding en ja hij is ge resized naar 200 x 91 maar dan krijg ik deze foutmelding

Warning: unlink(/home/forumspl/public_html/forums/banners/bullitpower.jpg): No such file or directory in /home/forumspl/domains/forumsplace.com/public_html/forums/admin/admin_banner.php on line 54

Warning: move_uploaded_file(/home/forumspl/public_html/forums/banners/bullitpower.gif): failed to open stream: No such file or directory in /home/forumspl/domains/forumsplace.com/public_html/forums/admin/admin_banner.php on line 59

Warning: move_uploaded_file(): Unable to move '/tmp/phpr8086S' to '/home/forumspl/public_html/forums/banners/bullitpower.gif' in /home/forumspl/domains/forumsplace.com/public_html/forums/admin/admin_banner.php on line 59

XP-Rene
Contacteer:

Bericht door XP-Rene » 15 feb 2005, 13:03

KNAVIVO DIERENHULP
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.

Luuk

Bericht door Luuk » 15 feb 2005, 15:12

Je moet de map waar het in terecht moet komen (zo te zien banners) chmodden naar 777.
Afbeelding

gremman

Bericht door gremman » 15 feb 2005, 21:37

XP-Rene schreef:Hier al gekeken: http://www.phpbb.nl/kb.php?mode=article&k=6

heb daar dus net gekeken maar ken bij my geentemplates vinden ja die wel maar kan verder niks openen ik moet er bij zeggen hij staat niet op mijn comp en is gratis om an te melden op http://www.forumsplace.com geloof ik

Gesloten