Het eerste forum dat de grote overstap maakte is dat van BartVB, http://www.bokt.nl , maar daar kwam ik ook maar toevallig achter...fast sjonny schreef:Ik vraag me af, is het mogelijk om de database te gebruiken van 2.0.11 en de cvs download van de 3.0, of is dat vragen om problemen?
Ik weet dat er mogelijk diverse bugs in zitten, ik vroeg me alleen af of de database nog ergens aangepast moet worden?
Zijn er al mensen die met de 3.0 files draaien/ testen?
En wat zijn de ervaringen tot nu toe?
- buggy/stabiel, -sneller/ langzamer, -de moeite waard gezien de nieuwe features/ niet de moeite waard etc.....
Groeten,
Jan
PhpBB 2.2 komt NIET, 3.0.0!
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

... Maar ik modereer (nog) niet.
Maar die heeft flink wat bugs en vind ik persoonlijk nog niet echt gebruikersvriendelijk.bee schreef:Het eerste forum dat de grote overstap maakte is dat van BartVB, http://www.bokt.nl , maar daar kwam ik ook maar toevallig achter...
Ook 1 van de best gemodde forums ter wereld
.
Maar ik denk dat ik alleen de overstap maak als het:
* Een nog beter moderator paneel heeft met meer gebruikersgemak en instelbare opties (die ik nu zelf allemaal heb moeten toevoegen/maken
).
* Sneller is en beter omgaat met de database zodat deze minder snel corrupte tabellen heeft en de optie open laat om de zoekfunctie te gebruiken (dus ook de tabellen met rust laat anders in de DB).
* En het moet natuurlijk gewoon in dezelfde lijn verder gaan qua template systeem en bestandenstructuur zodat je niet weer helemaal bij 0 begint qua kennis op het template gebied.
* En natuurlijk een aantal dingen automatisch erin zitten (en uit kunnen zetten in admin paneel) zoals verjaardagfunctie en meer van dat soort dingen.
ben gelukkig niet veeleisend, maar we zullen zien wat het wordt. 8)

Maar ik denk dat ik alleen de overstap maak als het:
* Een nog beter moderator paneel heeft met meer gebruikersgemak en instelbare opties (die ik nu zelf allemaal heb moeten toevoegen/maken

* Sneller is en beter omgaat met de database zodat deze minder snel corrupte tabellen heeft en de optie open laat om de zoekfunctie te gebruiken (dus ook de tabellen met rust laat anders in de DB).
* En het moet natuurlijk gewoon in dezelfde lijn verder gaan qua template systeem en bestandenstructuur zodat je niet weer helemaal bij 0 begint qua kennis op het template gebied.
* En natuurlijk een aantal dingen automatisch erin zitten (en uit kunnen zetten in admin paneel) zoals verjaardagfunctie en meer van dat soort dingen.
ben gelukkig niet veeleisend, maar we zullen zien wat het wordt. 8)
Barki.nl