1 IP met 8 users????
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
Nursaniyem
- Contacteer:
1 IP met 8 users????
Beste mensen,
Op mijn forum bekijk ik soms het ip adresen of er meer users zijn met meer lidmaatschapen.
Nu heb ik iemand die met 1 ip 8 lidmaatschapen heeft.
Ik heb contact opgezocht met die persoon hij beweert dat hij maar 1 keer lid is geworden.
Dit heb ik ook bij een Moderator van mij.
Als ik ip klik zie dat hij met 4 namen geregristreerd is, mar dat kan niet zoiets doet hij niet.
Wat is het probleem?
En hoe kan ik dit oplossen?
Op mijn forum bekijk ik soms het ip adresen of er meer users zijn met meer lidmaatschapen.
Nu heb ik iemand die met 1 ip 8 lidmaatschapen heeft.
Ik heb contact opgezocht met die persoon hij beweert dat hij maar 1 keer lid is geworden.
Dit heb ik ook bij een Moderator van mij.
Als ik ip klik zie dat hij met 4 namen geregristreerd is, mar dat kan niet zoiets doet hij niet.
Wat is het probleem?
En hoe kan ik dit oplossen?
-
Nursaniyem
- Contacteer:
Als het een dynamische ip was hoe kan dan andere users die IP ook hebben?paulus schreef:Mischien een dynamische ip. Daar kan die persoon niks aan doen, al is het wel erg toevallig.
Bee,
Ze komen uit Turkije, dus ik weet niet of ze inbellen of welke provider ze gebruiken.
Bij veel users staat dat die ip ook door andere users wordt gebruikt.
Maar dat kan niet dit zijn allemaal bekende vrienden van me.
Als je in het modCP op de IP klikt, krijg je een hostname te zien. Is die hetzelfde, of zijn er overeenkomstige delen?
Bijvoorbeeld, als je in een bericht van mij in het modCP mijn IP bekijkt, en je klikt erop, dan krijg je cXXXXXXae.cable.wanadoo.nl te zien. Bekijk dat eens
Bijvoorbeeld, als je in een bericht van mij in het modCP mijn IP bekijkt, en je klikt erop, dan krijg je cXXXXXXae.cable.wanadoo.nl te zien. Bekijk dat eens
... Maar ik modereer (nog) niet.
-
Nursaniyem
- Contacteer: