Complete forum laten indexeren door zoekmachine-bots

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 13 feb 2005, 11:34

Bij een groot forum gaat het wel op een gegeven moment veel kosten ja. Ik heb op dit moment een beginent forum en wil juist dat google en msn er vaak komen zodat ik hoger kom. Het ligt er dus helemaal aan wat je wilt en hoe lang je al bestaat.

Bee

Bericht door Bee » 13 feb 2005, 11:37

paulus schreef:Bij een groot forum gaat het wel op een gegeven moment veel kosten ja. Ik heb op dit moment een beginent forum en wil juist dat google en msn er vaak komen zodat ik hoger kom. Het ligt er dus helemaal aan wat je wilt en hoe lang je al bestaat.
Je staat toch al naast de zoekresultaten met je AdWords ;)
... Maar ik modereer (nog) niet.

jh0nny
Contacteer:

Bericht door jh0nny » 13 feb 2005, 11:38

paulus schreef:Bij een groot forum gaat het wel op een gegeven moment veel kosten ja. Ik heb op dit moment een beginent forum en wil juist dat google en msn er vaak komen zodat ik hoger kom. Het ligt er dus helemaal aan wat je wilt en hoe lang je al bestaat.
Dat is zeker zo, toen wij daar mee begonnen hadden we gewoon naamsbekendheid nodig en dit was 1 van de handige manieren, maar het schoot de laatste tijd echt naar de 50-100MB per dag alleen al aan indexeren en dat vind ik toch wel iets te veel. 8)
Bekendheid wil iedereen met zijn forum, maar dit was niet de bedoeling .. gewoon dagelijks een keer laten bekijken wat er nieuw is vind ik geen probleem maar echt dagelijks en constant msn/google/yahoo en weet ik het wat nog meer aan bots die maar blijven indexeren vind ik niets. :)
Barki.nl

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 13 feb 2005, 11:39

bee schreef:Je staat toch al naast de zoekresultaten met je AdWords ;)
Dat is een klein extraatje wat natuurlijk niet onbeperkt duurt. Waarschijnlijk ben ik deze week al door die 50 euro heen :(

Paul_

Bericht door Paul_ » 13 feb 2005, 12:17

jh0nny schreef: Dat is zeker zo, toen wij daar mee begonnen hadden we gewoon naamsbekendheid nodig en dit was 1 van de handige manieren, maar het schoot de laatste tijd echt naar de 50-100MB per dag alleen al aan indexeren en dat vind ik toch wel iets te veel. 8)
Bekendheid wil iedereen met zijn forum, maar dit was niet de bedoeling .. gewoon dagelijks een keer laten bekijken wat er nieuw is vind ik geen probleem maar echt dagelijks en constant msn/google/yahoo en weet ik het wat nog meer aan bots die maar blijven indexeren vind ik niets. :)
Klinkt goed :bier:
Mijn hoster heeft mijn dataverkeer limiet opgehoogd van 50gb naar 1000gb dus laat die bots maar komen. :lol:

Gesloten