Automatische notitie (door moderator)
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Automatische notitie (door moderator)
Op sommige fora zie ik dat iemand zijn/haar bericht heeft gewijzig en daaronder staat dan de mededeling: "Laatst aangepast door *** op Ma Jul 12, 2004 20:46, in totaal 1 keer bewerkt"
Als ik in de source kijk zie ik dat het een ander veld betreft dan de 'body' van het bericht! Hoe hebben ze dat voor elkaar gekregen? Is dat een MOD of kijk ik ergens overheen?
-------------------------------
Inmiddels heb ik hier toch postjes hierover gevonden, maar nog zonder bevredigend antwoord. Want op dit forum komt het zinnetje af en toe wel, en af en toe niet in beeld... Na de tweede bewerking van dit postje, géén resultaat : ]
Wat prettig zou zijn is als ik als moderator een text zou kunnen toevoegen, bijvoorbeeld dat ik afbeeldingen lokaal heb neergezet, maar die mag dan niet door de oorspronkelijke auteur worden weggehaald. Is dit een verkapte MOD aanvraag?
Als ik in de source kijk zie ik dat het een ander veld betreft dan de 'body' van het bericht! Hoe hebben ze dat voor elkaar gekregen? Is dat een MOD of kijk ik ergens overheen?
-------------------------------
Inmiddels heb ik hier toch postjes hierover gevonden, maar nog zonder bevredigend antwoord. Want op dit forum komt het zinnetje af en toe wel, en af en toe niet in beeld... Na de tweede bewerking van dit postje, géén resultaat : ]
Wat prettig zou zijn is als ik als moderator een text zou kunnen toevoegen, bijvoorbeeld dat ik afbeeldingen lokaal heb neergezet, maar die mag dan niet door de oorspronkelijke auteur worden weggehaald. Is dit een verkapte MOD aanvraag?
Zoals ik net zei: het verschijnen van het bewerkingsbericht heeft een vreemde manier van verschijnen. In principe verschijnen ze alleen als je
1. Zelf het bericht bewerkt, en dat niet door een mod of admin gebeurd
2. Het niet het laatste bericht is in een topic op het moment dat het bewerkt wordt.
En wat bedoel je precies met ander veld?
[Dit bericht heb ik toegevoegd]
1. Zelf het bericht bewerkt, en dat niet door een mod of admin gebeurd
2. Het niet het laatste bericht is in een topic op het moment dat het bewerkt wordt.
En wat bedoel je precies met ander veld?
[Dit bericht heb ik toegevoegd]
Laatst gewijzigd door Bee op 04 feb 2005, 15:49, 1 keer totaal gewijzigd.
... Maar ik modereer (nog) niet.
Zelfs al staat het bewerkte bericht midden in een draad, dan nog wordt de tekst niet vertoond, heel frustrerend... Met het veld bedoelde ik een veld op in te typen, maar het programma genereert de tekst zelf, dus is er geen sprake van een veld, het stond alleen tussen andere span tags waar ik niet bij kan.
Probeer eens een berichtje van jezelf midden in een draadje.Noodles schreef:Zelfs al staat het bewerkte bericht midden in een draad, dan nog wordt de tekst niet vertoond, heel frustrerend... Met het veld bedoelde ik een veld op in te typen, maar het programma genereert de tekst zelf, dus is er geen sprake van een veld, het stond alleen tussen andere span tags waar ik niet bij kan.
Met groet, The Sting
Heb je dat zelf niet weg gemod, want bij mij zet ie het er welbij als het berichtje door mij zelf geschreven is?.bee schreef:Als phpBB de gebruiker ziet als Moderator of Administrator (MOD or ADMIN), zal er geen mededeling verschijnen over het bewerken van een bericht, anders wel, zie mijn eerdere bericht, wat ik voor deze gelegenheid heb aangepast.
Met groet, The Sting
Jottem! En daar heb je alweer een uitzondering te pakken. Ik geloof dat ik er nu al 7 uitzonderingen in het gedrag van deze regel heb gevonden...The Sting schreef:Heb je dat zelf niet weg gemod, want bij mij zet ie het er welbij als het berichtje door mij zelf geschreven is?.bee schreef:Als phpBB de gebruiker ziet als Moderator of Administrator (MOD or ADMIN), zal er geen mededeling verschijnen over het bewerken van een bericht, anders wel, zie mijn eerdere bericht, wat ik voor deze gelegenheid heb aangepast.
bee schreef:Jottem! En daar heb je alweer een uitzondering te pakken. Ik geloof dat ik er nu al 7 uitzonderingen in het gedrag van deze regel heb gevonden...The Sting schreef:Heb je dat zelf niet weg gemod, want bij mij zet ie het er welbij als het berichtje door mij zelf geschreven is?.bee schreef:Als phpBB de gebruiker ziet als Moderator of Administrator (MOD or ADMIN), zal er geen mededeling verschijnen over het bewerken van een bericht, anders wel, zie mijn eerdere bericht, wat ik voor deze gelegenheid heb aangepast.
random code ?.
Met groet, The Sting
Ja, en ik ben nu wezen zoeken, en ik vond deze mod: http://www.phpbbhacks.com/download/1299
Maar die vind ik de verkeerde suggestie wekken, zelfs een d die dt wordt gemaakt wordt als verandering gezien.bee schreef:Ja, en ik ben nu wezen zoeken, en ik vond deze mod: http://www.phpbbhacks.com/download/1299
Met groet, The Sting