Kleur van categorie is veranderd...

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
vanessa

Kleur van categorie is veranderd...

Bericht door vanessa » 04 feb 2005, 16:06

Hallo,

Op één of andere manier is de achtergrond van m'n categorietitels veranderd... Het is nu dezelfde kleur geworden als de gewone achtergrond van m'n forum... De cellen ernaast zijn nog wel juist van kleur...
Ik ben in de overall_header.tpl wat aan het prutsen geweest en waarschijnlijk heb ik daar iets veranderd maar ik zou niet weten wat...

Het betreft volgende site: Vakantieweetjes

Wie kan helpen ?

Vanessa

Bee

Bericht door Bee » 04 feb 2005, 16:08

Je hebt deze aangepast:

Code: Selecteer alles

.cattitle		{ font-weight: bold; font-size: 11px ; letter-spacing: 1px; color : #333333}
Je moet even opzoeken wat de originele regel was, de verwijzing naar de cellpic onbreekt namelijk.
... Maar ik modereer (nog) niet.

vanessa

Bericht door vanessa » 04 feb 2005, 16:38

bee schreef:Je hebt deze aangepast:

.cattitle		{ font-weight: bold; font-size: 11px ; letter-spacing: 1px; color : #333333}
Je moet even opzoeken wat de originele regel was, de verwijzing naar de cellpic onbreekt namelijk.
hoe kom je aan dat bovenste want ik vind in de overall_header enkel volgende regel terug :

.cattitle		{ font-weight: bold; font-size: {T_FONTSIZE3}px ; letter-spacing: 1px; color : {T_BODY_LINK}}
en deze is nog hetzelfde als het originele...

Vanessa

Gesloten