Ja, maar ik had het over een gemiddeld persoon. Ik weet zeker dat de moderators hier best wel de kennis en mogelijkheden ervoor hebben, tenslotte zijn ze niet voor niets mod, toch?WebSiteNet schreef:Mits goed beschermd kan ftp nuttig gebruikt worden. "De meeste mensen"... Ik, mosymuis, en podium4 hadden het alle 3 in een dagje kunnen klaren zonder fouten. Heb het al vaker gedaan, podium4 neem ik aan ook en moos al helemaal.
Afdeling Styles Release
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
... Maar ik modereer (nog) niet.
jah
deze discussie is al zoveel gevoerd ,en komt er telkens op neer
phpbb.nl :
- bekwame mods die zouden mogen admin worden
- wat non actieve admins (om het wat zacht uit te drukken)
- genoeg bekwame leden die kunnen helpen moderaten ...
simpel toch , maar er zal toch niets worden aan gedaan hoor
vrees ik zo
grt svennson
phpbb.nl :

vrees ik zo
grt svennson
Re: jah
Deze discussie is nog niet open op dit forum gevoerd hoor.svennson schreef:deze discussie is al zoveel gevoerd ,en komt er telkens op neer
phpbb.nl :
vrees ik zo
grt svennson
Misschien moet er nog eens iemand met Spikey gaan praten of misschien vind Spikey door dit te lezen ook wel een goed idee om een moderator admin rechten te geven. Ze hebben tenslotte deze community dan moet je er ook wel wat aan doen.

- WebSiteNet
- Contacteer:
Heb ik ook echt nog niet geprobeerd hoor...Stefkuh schreef:Misschien moet er nog eens iemand met Spikey gaan praten of misschien vind Spikey door dit te lezen ook wel een goed idee om een moderator admin rechten te geven. Ze hebben tenslotte deze community dan moet je er ook wel wat aan doen.

I know, máár ik weet wel dat ze ook weinig van de leden zelf aannemen.WebSiteNet schreef:Heb ik ook echt nog niet geprobeerd hoor...Stefkuh schreef:Misschien moet er nog eens iemand met Spikey gaan praten of misschien vind Spikey door dit te lezen ook wel een goed idee om een moderator admin rechten te geven. Ze hebben tenslotte deze community dan moet je er ook wel wat aan doen.![]()

- WebSiteNet
- Contacteer:
Spikey is de enigste admin. Bart is er nooit (hoef ik jou niet uit te leggen. Jij was er ook op de oude phpbb.nl) en neo hebben we "uit bed gelicht" om step4 te bannen. Reageerde ook pas na een paar dagen, maar die heeft toen wel actie ondernomen.
Carlo is de enigste die een beetje contact met marcel heeft en hij heeft er ook voor gezorgd dat er uiteindelijk iets ging gebeuren. Waar we natuurlijk uitstekend van op de hoogste werden gesteld.
ff ontopic (die niet mijn tekstje hierboven), die werd ooit met het idee gemaakt om zelf styles te maken maar leden hebben geen post toegang omdat en te veel gekloot werd. Er werd geen enkele serieuse topic gemaakt.
Carlo is de enigste die een beetje contact met marcel heeft en hij heeft er ook voor gezorgd dat er uiteindelijk iets ging gebeuren. Waar we natuurlijk uitstekend van op de hoogste werden gesteld.

ff ontopic (die niet mijn tekstje hierboven), die werd ooit met het idee gemaakt om zelf styles te maken maar leden hebben geen post toegang omdat en te veel gekloot werd. Er werd geen enkele serieuse topic gemaakt.
Wat is dat toch, je ziet het op meer forums, dat admins in het begin heel intensief bezig zijn, maar na een tijd zie je ze nooit meer, en weigeren ze ook maar iets over te nemen.
Wat het is: Gebruikers die hier graag komen, zoals ik, zouden niet willen dat deze site stopt, maar zouden gewoon wat verbeteringen willen zien, zoals meer inhoud in de download database, of meer acties, misschien een verversing van de startpagina ofzo, het is zo uitgewoond aan het worden, en verouderd
Wat het is: Gebruikers die hier graag komen, zoals ik, zouden niet willen dat deze site stopt, maar zouden gewoon wat verbeteringen willen zien, zoals meer inhoud in de download database, of meer acties, misschien een verversing van de startpagina ofzo, het is zo uitgewoond aan het worden, en verouderd

... Maar ik modereer (nog) niet.