Forumbestanden verwijderen
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
Peacemaker
Forumbestanden verwijderen
Ik heb wat ge-experimenteerd met de attachmod, en deze is niet gelukt...
Ik heb echter geen backup gemaakt van mn database en wil graag mn forum weer terug zoals het was met alle info/data er nog in.
Is het mogelijk om alle bestanden te deleten en deze er vervolgens weer opnieuw op te zetten ? Ik weet namelijk niet waar die data is opgeslagen maar ik neem aan de mysql database (dus dan kan ik dit toch gewoon doen)
Of niet.. ?
Ik heb echter geen backup gemaakt van mn database en wil graag mn forum weer terug zoals het was met alle info/data er nog in.
Is het mogelijk om alle bestanden te deleten en deze er vervolgens weer opnieuw op te zetten ? Ik weet namelijk niet waar die data is opgeslagen maar ik neem aan de mysql database (dus dan kan ik dit toch gewoon doen)
Of niet.. ?
-
Peacemaker
jah
jh dat is normaal he maar de al geinstaleerde mods die ben je kwijt
-
Peacemaker
Uhm ik heb mn PHPBB2 map gedelete en het opnieuw erin gezet, dezelfde database naam gebruikt en nu krijgk weer een hele lege database!!!!
Help me plzz!
Alsk de prefix hetzelfde laat zegt hij:'Table 'phpbb_auth_access' already exists' en alsk de prefix weghaal krijgk een nieuwe database....
Zou ik de config.php ook kunnen wijzigen??
Help me plzz!
Alsk de prefix hetzelfde laat zegt hij:'Table 'phpbb_auth_access' already exists' en alsk de prefix weghaal krijgk een nieuwe database....
Zou ik de config.php ook kunnen wijzigen??
Ben bang van niet....CoNiO schreef:Heb je voor 'update' gekozen tijdens de installatie ?
KNAVIVO DIERENHULP
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.
- WebSiteNet
- Contacteer:
Je had config.php niet moeten vervangen. Daardoor gaat hij nu de installatie procedure herhalen.
Met deze mod kan je weer een nieuwe config.php aanmaken.
http://phpbbhacks.com/download/582
Met deze mod kan je weer een nieuwe config.php aanmaken.
http://phpbbhacks.com/download/582