En trouwens ook die smileys snap ik niet. Je moet ze toch via Admin kunnen importeren? Ik heb nu onder de map smiles, een .pak bestand staan, maar admin geeft niet aan dat hij er staat, terwijl hij wel upgeloaded is.
Grrr, ik snap het nog niet.
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Grrr, ik snap het nog niet.
Ik zal wel dom zijn, maar ik snap het nog niet helemaal. Die fout van Lycos heb ik ook, en ik heb de fix ook gebruikt, maar ik blijf die fout houden. Als ik op automatisch inloggen staat werkt hij wel. Ja, ik weet het, maar tja...
En trouwens ook die smileys snap ik niet. Je moet ze toch via Admin kunnen importeren? Ik heb nu onder de map smiles, een .pak bestand staan, maar admin geeft niet aan dat hij er staat, terwijl hij wel upgeloaded is.
Word er wel gek van hoor
.
Re: Grrr, ik snap het nog niet.
Pure lycos fout..is bijna niet op te lossen..hooguit andere host nemen..Nirosha schreef:Ik zal wel dom zijn, maar ik snap het nog niet helemaal. Die fout van Lycos heb ik ook, en ik heb de fix ook gebruikt, maar ik blijf die fout houden. Als ik op automatisch inloggen staat werkt hij wel. Ja, ik weet het, maar tja...
Word er wel gek van hoor
.
Dit moet je bij admin panel doen..dan moet je hem van je computer zoeken en uploaden..
[+] Isento at DeviantArt
-
bandforum.tk
Tijd voor een paar brandbrieven naar BartVB 
© 2003 M@rten Productions BV. Niets uit deze post mag worden gekopieerd en/of gequote zonder schriftelijke toestemming van de auteur.
Blijf op de hoogte van al het nieuws! WORDT LID!!
Blijf op de hoogte van al het nieuws! WORDT LID!!
TDR please kappen..
Ergens anders zijn er speciale spam forum's waar je je spam kwijt kunt..
Hiero helpen wij mensen met PhpBB problemen en wij willen een goede naam onderhouden ..
We hadden (en hebben die bij sommige nog) een goede naam voor de mensen enzo omdat we zo goed zonder Admin's en Mod's konden..maar daar kwam helaas vernedering voor ons..alhoewel..niet voor ons maar de mensen die zo zielig waren het voor ons te verpesten!!
Ergens anders zijn er speciale spam forum's waar je je spam kwijt kunt..
Hiero helpen wij mensen met PhpBB problemen en wij willen een goede naam onderhouden ..
We hadden (en hebben die bij sommige nog) een goede naam voor de mensen enzo omdat we zo goed zonder Admin's en Mod's konden..maar daar kwam helaas vernedering voor ons..alhoewel..niet voor ons maar de mensen die zo zielig waren het voor ons te verpesten!!
[+] Isento at DeviantArt
Re: Grrr, ik snap het nog niet.
Pure lycos fout..is bijna niet op te lossen..hooguit andere host nemen..
Dit moet je bij admin panel doen..dan moet je hem van je computer zoeken en uploaden..[/quote]
Ja, dus uploaden. Maar via de admin krijg ik geen melding van het feit dat het pack bestand er is. Dus ik denk dat ik iets verkeerd doe, maar ik heb geen idee wat
.
Dit moet je bij admin panel doen..dan moet je hem van je computer zoeken en uploaden..[/quote]
Ja, dus uploaden. Maar via de admin krijg ik geen melding van het feit dat het pack bestand er is. Dus ik denk dat ik iets verkeerd doe, maar ik heb geen idee wat
Nee..je doet het goed alleen .pak hoef je niet up te loaden naar je FTP..
Je moet hem in admin panel meteen vanaf je commetje uploaden ..
Onderaan bij smilies bij pack's toevoegen..
Je moet hem in admin panel meteen vanaf je commetje uploaden ..
Onderaan bij smilies bij pack's toevoegen..
[+] Isento at DeviantArt