Gereed, maar met fouten op de pagina
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Sinds vandaag krijg ik als ik mijn portal.php inlaadt onderaan in de statusbalk van explorer te zien:
Terwijl ik geen fouten kan ontdekken... ?!?!
Weet iemand waar het aan kan liggen, ik heb niks veranderd!
Thanx, grtzz
Terwijl ik geen fouten kan ontdekken... ?!?!
Weet iemand waar het aan kan liggen, ik heb niks veranderd!
Thanx, grtzz
Ligt waarschijnlijk niet aan phpBB, maar aan IE. Heb ik ook wel eens met sommige sites c.q. fora
Probeer het eens met FireFox of zo.
Probeer het eens met FireFox of zo.
KNAVIVO DIERENHULP
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.
Geen idee, eigenlijk nog nooit naar gezocht, vindt het ook niet echt boeiend. Zolang ik maar zie wat ik moet zien vindt ik het best.
KNAVIVO DIERENHULP
mozzila
in mozilla kun je controlere of er een fout inzit dan heb je meteen het goeie bestand vast ... oftoch het goeie JavaScript zoals bee zei
nix
nix jah zoon scripts die flash dingen na doen daar staan meestal kleine foutjes in
firefix
? firefix ? bedoel je firefox ?
Jij bent een belg natuurlijksvennson schreef:azerty == azertyuiop ??hotrid schreef:tja gebruik dan ook geen QWERTY toetsenbordof leer typen...
de o en i zitten ook dicht bij elkaar hoor in azerty trouwens iedeeren maakt wel eens een typ fout
... Maar ik modereer (nog) niet.
jah?
jah ? ha das ook het eerste wist ik niet :d ik heb azerty en jullie querty ? ofwat ?
Re: jah?
Belgen en sommige fransen hebben AZERTY, en veel andere landen, waaronder Nederland, hebben QWERTY.svennson schreef:jah ? ha das ook het eerste wist ik niet :d ik heb azerty en jullie querty ? ofwat ?
De A zit bij ons als eerste op rij 2, de Z als eerste op rij 3, en de rest is gelijk
... Maar ik modereer (nog) niet.