avater gallery probleempje
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
avater gallery probleempje
ik weet niet wat ik fout doe ik heb bij de instelingen alles goed staan de avaters in een mapje gedaan en nu zie ik nog steeds niet
dus me vraag is:
hoe krijg je de avaters tezien ?
dus me vraag is:
hoe krijg je de avaters tezien ?
-
ik heb de map van de avaters in de map avaters waar dan deze map gallery instaat en daar in heb ik die mapje geplaats maar moet het dan andersom niet in de map gallery maar gewoon in de map avaters ?bee schreef:Je moet de avatars in een submap van de avatar map plaatsen, en de gallery activeren in de Configuratie.
Nee, wat jij nu hebt is goed, ik was een beetje in de warstrider2005 schreef:ik heb de map van de avaters in de map avaters waar dan deze map gallery instaat en daar in heb ik die mapje geplaats maar moet het dan andersom niet in de map gallery maar gewoon in de map avaters ?bee schreef:Je moet de avatars in een submap van de avatar map plaatsen, en de gallery activeren in de Configuratie.

... Maar ik modereer (nog) niet.
-
die staat geactiveert ja dus daarom vind ik het raar waarom het niet werktbee schreef:Nee, wat jij nu hebt is goed, ik was een beetje in de warstrider2005 schreef:ik heb de map van de avaters in de map avaters waar dan deze map gallery instaat en daar in heb ik die mapje geplaats maar moet het dan andersom niet in de map gallery maar gewoon in de map avaters ?bee schreef:Je moet de avatars in een submap van de avatar map plaatsen, en de gallery activeren in de Configuratie., maar heb je al gecontroleerd of je de gallery hebt geactiveerd?
Zo ziet de structuur er uit:

In de mapjes "dieren"en "disney"zitten de avatars die ik op m'n forum gebruik.
Check nu nog maar eens of je het goed hebt gedaan.
In de mapjes "dieren"en "disney"zitten de avatars die ik op m'n forum gebruik.
Check nu nog maar eens of je het goed hebt gedaan.
KNAVIVO DIERENHULP
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.