[KIJK] Allthatmathers.com heeft template boost gekregen
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
Allthatmathers.com heeft template boost gekregen
http://www.allthatmathers.com
vertel me wat je wel dope vindt, wat niet, en most of all.. wat ik absoluut moet veranderen :thumb:

- DaMnNaTiOn
- Contacteer:
Re: Allthatmathers.com heeft template boost gekregen
Eminemzdogz schreef:http://www.allthatmathers.comvertel me wat je wel dope vindt, wat niet, en most of all.. wat ik absoluut moet veranderen :thumb:
Is heel mooi, niks aan doen :thumb:
Met groet, The Sting
[mode="mierenneuker"]
Op de index zou ik tussen de plaatjes uitleg en de forums een enter doen (net zoals tussen 'wie zijn er online' en 'inloggen)
Ook dat kleine witte lijntje links van de balk waar de categorie staat zou ik anders doen, of haal het of of doe het zoals bij inloggen.
Bij viewtopic is er rechts geen klein wit lijntje (rechts van quote), ook loopt de kleur van Gebruiker en Geplaatst niet helemaal gelijk.
Bij viewprofiel staat er ook een raar wit lijntje
Het plaatje van YIM staat niets in, alleen maar het Yahoo! teken.
[/mode]
Mooi gedaan

Op de index zou ik tussen de plaatjes uitleg en de forums een enter doen (net zoals tussen 'wie zijn er online' en 'inloggen)
Ook dat kleine witte lijntje links van de balk waar de categorie staat zou ik anders doen, of haal het of of doe het zoals bij inloggen.
Bij viewtopic is er rechts geen klein wit lijntje (rechts van quote), ook loopt de kleur van Gebruiker en Geplaatst niet helemaal gelijk.
Bij viewprofiel staat er ook een raar wit lijntje
Het plaatje van YIM staat niets in, alleen maar het Yahoo! teken.
[/mode]
Mooi gedaan

Vind het vrij saai en kleurloos..
In het logo zijn trouwens je Url en Quote vrij pixelig.
Misschien een dunnere rand of dergelijks.
Verder ziet het er allemaal wel "dope" uit.
In het logo zijn trouwens je Url en Quote vrij pixelig.
Misschien een dunnere rand of dergelijks.
Verder ziet het er allemaal wel "dope" uit.

[+] Isento at DeviantArt
-
Ik snap wat je bedoelt met het lijntje.. vraag mezelf nu ook af waarom ik die daar in godsnaam heb staanLuuk schreef:[mode="mierenneuker"]