Mod: Auto Delete Users
Ik heb bovenstaande mod geinstalleerd en hij werkte niet. Deed niets maar gaf geen error ook.
Heb hem weer verwijderd maar daarna krijg ik in mijn portaal deze melding:
Error<\b>: De welkomstekst kon niet uit de database worden geladen
Onderstaande regel opnieuw toegevoegd in de DB (foutmelding want hij stond er dus nog) en board_config_body.tpl opnieuw geupload maar dat werkt ook niet.
INSERT INTO phpbb_config VALUES ('portal_welcome_text','Voorbeeld welkomstekst, als je dit ziet werkt de mod');
Weet iemand hoe ik dat weer in orde kan krijgen?
Foutmelding in portaal.
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Foutmelding in portaal.
Groetjes
Kelly
Kelly
Ja, hij loopt/liep al ruim 2 jaar zonder problemen.
Ik heb hem nog een keer opnieuw nagelopen en ook nog een backup (bestanden) teruggezet van eergisteren vóórdat ik begon met die Auto Delete Users mod.
Het enigste wat je moest invoeren in de db was:
INSERT INTO phpbb_config VALUES ('portal_welcome_text','Voorbeeld welkomstekst, als je dit ziet werkt de mod');
en dan werkt hij.
Opnieuw gedaan voor de zekerheid en ik kreeg de melding dat dat al geinstalleerd was.
Ik heb hem nog een keer opnieuw nagelopen en ook nog een backup (bestanden) teruggezet van eergisteren vóórdat ik begon met die Auto Delete Users mod.
Het enigste wat je moest invoeren in de db was:
en dan werkt hij.
Opnieuw gedaan voor de zekerheid en ik kreeg de melding dat dat al geinstalleerd was.
Groetjes
Kelly
Kelly