Registreren
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Registreren
In jullie website moet je wat tekens invullen voordat je je kan registreren zodat robots dit niet automatisch kunnen doen?
Waar vind ik deze mod?

Aan alle ellende komt een einde maar komt er ook een einde aan alle ellende?
Re: Registreren
upgraden naar 2.0.11Hacktor schreef:In jullie website moet je wat tekens invullen voordat je je kan registreren zodat robots dit niet automatisch kunnen doen?
Waar vind ik deze mod?
Met groet, The Sting
MmmmmThe Sting schreef:upgraden naar 2.0.11Hacktor schreef:In jullie website moet je wat tekens invullen voordat je je kan registreren zodat robots dit niet automatisch kunnen doen?
Waar vind ik deze mod?

Is het toevallig geen aparte mod?
Nee, is geen aparte MOD, zit standaard in 2.0.11
KNAVIVO DIERENHULP
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.
Kijk eens op http://www.hacktor.tkXP-Rene schreef:Nee, is geen aparte MOD, zit standaard in 2.0.11
en registreer je eens....
Ik werk toch met de laatste nieuwe versie?
Ga dit maar eens lezen http://www.phpbb.nl/viewtopic.php?t=142 ... c&start=15Hacktor schreef:MmmmmThe Sting schreef:upgraden naar 2.0.11Hacktor schreef:In jullie website moet je wat tekens invullen voordat je je kan registreren zodat robots dit niet automatisch kunnen doen?
Waar vind ik deze mod?
Ik werk met die versie.
Is het toevallig geen aparte mod?
Met groet, The Sting
Oke, gedaan maar...Ga dit maar eens lezen http://www.phpbb.nl/viewtopic.php?t=142 ... c&start=15
In languages/lang_english/lang_main.php heb ik toegevoegd:
//
// Visual confirmation system strings
//
$lang['Confirm_code_wrong'] = 'The confirmation code you entered was incorrect';
$lang['Too_many_registers'] = 'You have exceeded the number of registration attempts for this session. Please try again later.';
$lang['Confirm_code_impaired'] = 'If you are visually impaired or cannot otherwise read this code please contact the %sAdministrator%s for help.';
$lang['Confirm_code'] = 'Confirmation code';
$lang['Confirm_code_explain'] = 'Enter the code exactly as you see it. The code is case sensitive and zero has a diagonal line through it.';
en nu verder?
Moet er nog "iets" eraan toegevoegd worden?
Oke, gedaan maar...Hacktor schreef:Ga dit maar eens lezen http://www.phpbb.nl/viewtopic.php?t=142 ... c&start=15
In languages/lang_english/lang_main.php heb ik toegevoegd:
In je acp zal ook wel een leeg vlak met alleen ; staan, zet die maar eens aan.
Overigens staat in dat draadje verder of eerder ook de tekst die in het acp zou moeten verschijnen.
Met groet, The Sting
Voorts heb ik toegevoegd:
<!-- Visual Confirmation -->
<!-- BEGIN switch_confirm -->
<tr>
<td class="row1" colspan="2" align="center"><span class="gensmall">{L_CONFIRM_CODE_IMPAIRED}</span><br /><br />{CONFIRM_IMG}<br /><br /></td>
</tr>
<tr>
<td class="row1"><span class="gen">{L_CONFIRM_CODE}: * </span><br /><span class="gensmall">{L_CONFIRM_CODE_EXPLAIN}</span></td>
<td class="row2"><input type="text" class="post" style="width: 200px" name="confirm_code" size="6" maxlength="6" value="" /></td>
</tr>
<!-- END switch_confirm -->
in profile_add_body.tpl maar in mijn ACP zie ik nog steeds niets.
Moet er nog iets toegevoegd worden?
<!-- Visual Confirmation -->
<!-- BEGIN switch_confirm -->
<tr>
<td class="row1" colspan="2" align="center"><span class="gensmall">{L_CONFIRM_CODE_IMPAIRED}</span><br /><br />{CONFIRM_IMG}<br /><br /></td>
</tr>
<tr>
<td class="row1"><span class="gen">{L_CONFIRM_CODE}: * </span><br /><span class="gensmall">{L_CONFIRM_CODE_EXPLAIN}</span></td>
<td class="row2"><input type="text" class="post" style="width: 200px" name="confirm_code" size="6" maxlength="6" value="" /></td>
</tr>
<!-- END switch_confirm -->
in profile_add_body.tpl maar in mijn ACP zie ik nog steeds niets.
Moet er nog iets toegevoegd worden?
Er staat helemaal niets. Welke code moet waar in en welk document staan zodat ik het kan zien in het ACP?In je acp zal ook wel een leeg vlak met alleen ; staan, zet die maar eens aan.
Overigens staat in dat draadje verder of eerder ook de tekst die in het acp zou moeten verschijnen.
Deze code in board_config_body.tpl van fisubsilversh template ontbrak:
<tr>
<td class="row1">{L_VISUAL_CONFIRM}<br /><span class="gensmall">{L_VISUAL_CONFIRM_EXPLAIN}</span></td>
<td class="row2"><input type="radio" name="enable_confirm" value="1" {CONFIRM_ENABLE} />{L_YES} <input type="radio" name="enable_confirm" value="0" {CONFIRM_DISABLE} />{L_NO}</td>
</tr>
<tr>
<td class="row1">{L_VISUAL_CONFIRM}<br /><span class="gensmall">{L_VISUAL_CONFIRM_EXPLAIN}</span></td>
<td class="row2"><input type="radio" name="enable_confirm" value="1" {CONFIRM_ENABLE} />{L_YES} <input type="radio" name="enable_confirm" value="0" {CONFIRM_DISABLE} />{L_NO}</td>
</tr>
Ja die was jij dan vergeten, maar het werkt begrijp ik en daar gaat het om. :thumb:Hacktor schreef:Deze code in board_config_body.tpl van fisubsilversh template ontbrak:
<tr>
</tr>
Met groet, The Sting
-
- Contacteer: