Giro 555
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
http://www.phpbb.nl/viewtopic.php?t=15471
http://www.phpbb.nl/viewtopic.php?t=15297
Waarom wil iedereen zo pronken met Giro 555, ik vind die single spuugirritant, en het wordt nu echt een hype 
http://www.phpbb.nl/viewtopic.php?t=15297

... Maar ik modereer (nog) niet.
Flink ge-hypt idd..
Van al dat geld blijft gerust 25% ofzo ergens "zomaar" hangen ook al zeggen de meesten van niet..
Van al dat geld blijft gerust 25% ofzo ergens "zomaar" hangen ook al zeggen de meesten van niet..

[+] Isento at DeviantArt
- DaMnNaTiOn
- Contacteer:
- DaMnNaTiOn
- Contacteer:
Ik heb ook gegeven, morele steun, da's ook wat waard, toch?
Ik ben en blijf een echte Hollander, dus ben ik gierig, krenterig en hebberig (net als de belastingdienst) en verder krijgen ze gewoon helemaal niets, nada, noppes.
GEEF !!! aan Giro 555, en ik verhuis naar zo'n huis van "blijf m'n lijf" tot de hype echt over is.
Laten we
op de goede afloop. Proost.

Ik ben en blijf een echte Hollander, dus ben ik gierig, krenterig en hebberig (net als de belastingdienst) en verder krijgen ze gewoon helemaal niets, nada, noppes.
GEEF !!! aan Giro 555, en ik verhuis naar zo'n huis van "blijf m'n lijf" tot de hype echt over is.
Laten we

KNAVIVO DIERENHULP
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.
-
- CG bandicoot
- Contacteer:
Eigenlijk kunnen we hier goed over discuseeren 8).
Wat maakt deze ramp zo anders dan alle andere? Waarom geven we zoveel geld aan landen die het gewoon wijgeren om het te accepteren?
Waarom geven we een deel niet aan Sudan of een ontwikkelingsland?
Waarom geven we het geld niet aan Bam(1 jaar gelden ook een aardbeving)? Of waarom helpen we minder mee om het aids virus te stoppen
?
Wat maakt deze ramp zo anders dan alle andere? Waarom geven we zoveel geld aan landen die het gewoon wijgeren om het te accepteren?
Waarom geven we een deel niet aan Sudan of een ontwikkelingsland?
Waarom geven we het geld niet aan Bam(1 jaar gelden ook een aardbeving)? Of waarom helpen we minder mee om het aids virus te stoppen

- DaMnNaTiOn
- Contacteer:
Ik ben een euro gegeven aan zo'n collectant, een paar cent door die zoekmachines te gebruiken en wat spullen gedoneerd (dekens enz.) waar ze hopelijk echt iets aan hebben.
Heb overigens niets gegeven aan Afrika, nooit btw.
En ik denk dat dat komt doordat een Aziatisch land, rusland enz. wat getroffen raakt toch meer een land is waarbij je denkt dat het ook bij jou zo zou kunnen zijn door de architectuur, gebouwen en flats enz. wat je daar ziet i.t.t. de zware armoede en alleen maar zand en gekleurde mensen.
Komt misschien discriminerend over maar dat is absoluut niet de bedoeling maar het pakt mij gewoon meer zo'n land als een afrikaans land.
Heb overigens niets gegeven aan Afrika, nooit btw.

En ik denk dat dat komt doordat een Aziatisch land, rusland enz. wat getroffen raakt toch meer een land is waarbij je denkt dat het ook bij jou zo zou kunnen zijn door de architectuur, gebouwen en flats enz. wat je daar ziet i.t.t. de zware armoede en alleen maar zand en gekleurde mensen.
Komt misschien discriminerend over maar dat is absoluut niet de bedoeling maar het pakt mij gewoon meer zo'n land als een afrikaans land.

Barki.nl
- CG bandicoot
- Contacteer:
Die leeft toch nog wel?
Anyway, de enige reden die je hier kan bedenken is dat er zoveel mensen getroffen zijn.
Maar zoals aangegeven vind ik het ook onzin.
Als er volgende maand een "Aids"-Boom uitbreekt dat er 1 miljoen man doodgaan aan Aids dan is er ook geen land wat zegt "kom we geven eventjes 40 miljoen plus nog wat".

Anyway, de enige reden die je hier kan bedenken is dat er zoveel mensen getroffen zijn.
Maar zoals aangegeven vind ik het ook onzin.
Als er volgende maand een "Aids"-Boom uitbreekt dat er 1 miljoen man doodgaan aan Aids dan is er ook geen land wat zegt "kom we geven eventjes 40 miljoen plus nog wat".
[+] Isento at DeviantArt