zoek een paar mods

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Yellow

zoek een paar mods

Bericht door Yellow » 08 jan 2005, 20:56

Ik zoek de volgende mods:

1 De mod waarbij je de namen van de admin mods en members in het wie is online vlak een andere kleur kan geven.
2 Een mod waarbij, als je op de naam van een gebruiker klikt in viewtopic, dat dan zijn/haar profiel opent.
3 Ik ken een mod, waarbij je kan zorgen dat gebruikers hun bericht een half uur na de post kunnen wijzigen. Die wil ik, alleen dat ze hem dan dus niet na 30 minuten meer kunnen wijzigen + dat ze hem niet meer kunnen verwijderen.

Alvast bedankt,
Yellow :bier:

Yellow

Bericht door Yellow » 09 jan 2005, 19:49

Anyone?

Luuk

Re: zoek een paar mods

Bericht door Luuk » 09 jan 2005, 21:32

Yellow schreef:Ik zoek de volgende mods:

1 De mod waarbij je de namen van de admin mods en members in het wie is online vlak een andere kleur kan geven.
Kijk hier eens in de downloads, daar staat ie.
Yellow schreef:2 Een mod waarbij, als je op de naam van een gebruiker klikt in viewtopic, dat dan zijn/haar profiel opent.
Dat is toch al standaard zo :roll:
Yellow schreef:3 Ik ken een mod, waarbij je kan zorgen dat gebruikers hun bericht een half uur na de post kunnen wijzigen. Die wil ik, alleen dat ze hem dan dus niet na 30 minuten meer kunnen wijzigen + dat ze hem niet meer kunnen verwijderen.
Die ken ik niet, denk niet dat die er is. Er was wel een topic laatst wat in de buurt komt met dit...
Afbeelding

Bee

Bericht door Bee » 09 jan 2005, 22:16

Luuk schreef:
Yellow schreef:2 Een mod waarbij, als je op de naam van een gebruiker klikt in viewtopic, dat dan zijn/haar profiel opent.
Dat is toch al standaard zo :roll:
Nee, je moet daarvoor op de profiel knop drukken, maar als je in viewtopic_body.tpl nu eens de code voor de admin knop zet, en dit om de usernaam zet, dan heb je een link. Moet je wel zelf even de goede plekken zoeken (heb even geen zin het te doen ;))
... Maar ik modereer (nog) niet.

Pinocchio

Bericht door Pinocchio » 09 jan 2005, 23:44

Luuk schreef: Die ken ik niet, denk niet dat die er is. Er was wel een topic laatst wat in de buurt komt met dit...
ja nog niet eens zo lang geleden zelfs ;)
http://www.phpbb.nl/viewtopic.php?t=14839

Luuk

Bericht door Luuk » 10 jan 2005, 09:32

@bee: Ik heb het zeker verkeerd gelezen, ik dacht aan viewforum.php :D
Open viewtopic.php
Zoek

Code: Selecteer alles

$temp_url = append_sid("profile.$phpEx?mode=viewprofile&" . POST_USERS_URL . "=$poster_id");
Zet erachter

$poster_url = $temp_url;
Zoek

'POSTER_NAME' => $poster,
Zet erachter

'POSTER_URL' => $poster_url,
In het tpl bestand kun je dan iets als <a href="{postrow.POSTER_URL}">{postrow.POSTER_NAME}</a> gebruiken.
Afbeelding

Gesloten