Verjaardag niet toe te voegen met WS_FTP
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Verjaardag niet toe te voegen met WS_FTP
Ik gebruik WS_FTP om dingen aan mijn forum toe te voegen. Ik ben al vaker admin geweest, dus het admin board snap ik ondertussen. Het probleem nu is dat ik nu een eigen forum dus heb. Wij willen dingen aanpassen en onder andere de verjaardagsmod. Templates en smilies is met gelukt, ook andere iconen invoegen is met geluk. Maar dit lukt me dus niet. Ik heb drie bestanden die er volgens mij heen moeten:
greeting_popup.tpl --> moet volgens mij in alle templates die wij gebruiken.
birthday_popup.php --> moet volgens mij in de root gewoon
birthday_db_update.php --> moet volgens mij ook gewoon in de root
Maar wat doe ik nu fout, want als ik bovenstaande doe, krijg ik de mod er niet in.
Maar wat doe ik nu fout, want als ik bovenstaande doe, krijg ik de mod er niet in.
Re: Verjaardag niet toe te voegen met WS_FTP
dat dikke moet je via internet naar toegaan dan moet ie het doen!Tigru schreef:Ik gebruik WS_FTP om dingen aan mijn forum toe te voegen. Ik ben al vaker admin geweest, dus het admin board snap ik ondertussen. Het probleem nu is dat ik nu een eigen forum dus heb. Wij willen dingen aanpassen en onder andere de verjaardagsmod. Templates en smilies is met gelukt, ook andere iconen invoegen is met geluk. Maar dit lukt me dus niet. Ik heb drie bestanden die er volgens mij heen moeten:
Het adres naar het bestand in je browserbalk typen. Daarna zie je een installatiesamenvatting, en via ftp verwijder je daarna het bestand.Tigru schreef:Klinkt misschien dom, maar hoe bedoel je, gewoon in mijn browserbalk intypen? Of achter mijn forumdomeinnaam zetten?
... Maar ik modereer (nog) niet.
Als ik het in mijn browser zet krijg ik simpel weg dat de pagina niet kan worden weer gegeven...
@P.T. Hoe bedoel je?
Sorry hoor, maar ik snap er nog heel weinig van, als jullie me vervelend vinden zeg het maar, maar ik ben geen computergenie en van degenen hier in huis hoef ik geen hulp te verwachten... Helaas...
@P.T. Hoe bedoel je?
Sorry hoor, maar ik snap er nog heel weinig van, als jullie me vervelend vinden zeg het maar, maar ik ben geen computergenie en van degenen hier in huis hoef ik geen hulp te verwachten... Helaas...