Vage link naar lycos

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
super-joost

Vage link naar lycos

Bericht door super-joost » 12 mei 2003, 12:44

Als ik me aanmeld op m'n forum wordt ik naar een lycos pagina gestuurd. Dit gebeurt ook bij anderen die mijn forum bezoeken. Ookal zeg ik dat ik automatisch in wil loggen doet ie dit niet en moet ik weer handmatig inloggen. Weer naar lycos dus.. Als je wil zien hoe het werkt moet je maar even naar: http://members.lycos.nl/joostvanwel/phpbb2 gaan en vervolgens aanmelden met: "Usertje" en als w8woord "gorinchem"
Wie kan me helpen?[/url]

barts

Re: Vage link naar lycos

Bericht door barts » 12 mei 2003, 14:41

super-joost schreef:Als ik me aanmeld op m'n forum wordt ik naar een lycos pagina gestuurd. Dit gebeurt ook bij anderen die mijn forum bezoeken. Ookal zeg ik dat ik automatisch in wil loggen doet ie dit niet en moet ik weer handmatig inloggen. Weer naar lycos dus.. Als je wil zien hoe het werkt moet je maar even naar: http://members.lycos.nl/joostvanwel/phpbb2 gaan en vervolgens aanmelden met: "Usertje" en als w8woord "gorinchem"
Wie kan me helpen?[/url]
Dat je wel is naar een lycos pagina wordt gestuurd ik lycos-eigen, kan je niets aan doen is gewoon een nadeel van een gratis host. voor dat inlog probleem schijnt een oplossing te zijn. moet je maar ff zoeken

super-joost

Bericht door super-joost » 12 mei 2003, 14:49

Volgens mij ligt dat niet aan mn host want dan zou ik niet eens in kunnen loggen en een bericht kunnen plaatsen zonder helemaal opnieuw de pagina te laden.
???

M@rten
Contacteer:

Bericht door M@rten » 12 mei 2003, 15:25

Zoek op Lycos Login Fix
© 2003 M@rten Productions BV. Niets uit deze post mag worden gekopieerd en/of gequote zonder schriftelijke toestemming van de auteur.
Blijf op de hoogte van al het nieuws! WORDT LID!!

michaa113
Contacteer:

Bericht door michaa113 » 12 mei 2003, 15:29

of check mijn onderschrift
Tijd weg geweest!
Maar ik BEN terug!

super-joost

Bericht door super-joost » 12 mei 2003, 17:18

Tnx, het forum werkt nu als een tierelier

MaFKeeZ

Bericht door MaFKeeZ » 12 mei 2003, 17:34

super-joost schreef:Tnx, het forum werkt nu als een tierelier