Bot
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Bot
Okee, ik heb dus de bot van phpBB.com afgehaald.
Deze repley-ed etc. etc. met domme vragen etc. etc.
Na wat rondgezocht te hebben op phpBB.com ben ik te weten gekomen hoe de .aiml files in mekaar zitten en kan ik ze eindelijk zelf maken.
Nu het enige probleem, de bot werkt met ...% en een optie genaamd Use words.
Dus hij replyd op alles.
Ik zou nu willen dat hij alleen replyd op de dingen uit de .aiml file.
Iemand die al vaker met deze bot heeft gewerkt?
Deze repley-ed etc. etc. met domme vragen etc. etc.
Na wat rondgezocht te hebben op phpBB.com ben ik te weten gekomen hoe de .aiml files in mekaar zitten en kan ik ze eindelijk zelf maken.
Nu het enige probleem, de bot werkt met ...% en een optie genaamd Use words.
Dus hij replyd op alles.
Ik zou nu willen dat hij alleen replyd op de dingen uit de .aiml file.
Iemand die al vaker met deze bot heeft gewerkt?
[+] Isento at DeviantArt
Welke bestanden gebruik je? Ik zit namelijk ergens een default array, die er voor zorgt dat hij ook reageerd als hij niets weet te zeggen. Doorzoek de AIML bestanden anders door met de tekst die je ziet op plaatsen waar je ze niet wilt hebben, en verwijder die.
Misschien interessant om te weten dat ik met een nieuwe bot bezig ben, met veel meer functies en intelligentie. Deze is voorlopig niet klaar, en ik maak 'm voor phpBB 2.2
Misschien interessant om te weten dat ik met een nieuwe bot bezig ben, met veel meer functies en intelligentie. Deze is voorlopig niet klaar, en ik maak 'm voor phpBB 2.2

Ik en johny zijn bezig met de vertaling van deze mod naar het nederlands op dit moment.Spambot schreef:Welke bestanden gebruik je? Ik zit namelijk ergens een default array, die er voor zorgt dat hij ook reageerd als hij niets weet te zeggen. Doorzoek de AIML bestanden anders door met de tekst die je ziet op plaatsen waar je ze niet wilt hebben, en verwijder die.

Huppa, heb het al gevonden.
Had idd een * staan die zorgde dat hij steeds zei. I don't understand.
Had idd een * staan die zorgde dat hij steeds zei. I don't understand.
[+] Isento at DeviantArt
Ik zit weer licht depressief in Nederland, ik heb het schitterde klimaat, het heerlijke eten, de geweldige avonturen en mijn nieuwe lieve vriendin moeten achterlaten.. Nu maar proberen haar zo snel mogelijk deze kant op te krijgen!bee schreef:Hé Spambot, alles goed? Is/was het leuk in Azië? Lang niet gezien namelijk

Ik ben van plan van phpBB af te stappen en een nieuw forumsysteem te gaan maken voor eigen gebruik.. Ik ben nog altijd zeer tevreden over phpBB, maar ik wil mijn forum volledig integreren met mijn site (deze heeft al een eigen inlogsysteem, leden, mods en admins, privé berichten, adminpagina met uigebreide IP checks en banmethodes, etc..).mosymuis schreef:Vertel, waarom? 8)Spambot schreef:Project gestaakt helaas

Ik zal wel regelmatig hier een kijkje blijven nemen.