Geen nieuw onderwerpen wel posten
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Geen nieuw onderwerpen wel posten
Hoe kan ik iemand wel in een topic laten posten, maar zorgen dat zij in dat forum geen nieuwe onderwerpen kunnen starten?
Jurn en Luuk,
Ik heb zo'n categorie waarbij ik wil hebben dat alleen moderators en ik nieuwe topics kunnen starten, maar dat iedereen kan reageren.
Je zet de rechten als volgt:
Bekijk ALL;
Lees ALL;
Verstuur RIVATE als je het recht om een topic daarin te starten, per gebruiker wilt instellen, MOD als je alleen moderators dat recht wil geven en ADMIN als je alleen jezelf dat recht wil geven.
Antwoord REG;
Bewerk REG;
Verwijder MOD;
Sticky MOD;
Aankondigen MOD;
Stemmen REG;
Poll aanmaken MOD.
Ik heb zo'n categorie waarbij ik wil hebben dat alleen moderators en ik nieuwe topics kunnen starten, maar dat iedereen kan reageren.
Bekijk ALL;
Lees ALL;
Verstuur RIVATE als je het recht om een topic daarin te starten, per gebruiker wilt instellen, MOD als je alleen moderators dat recht wil geven en ADMIN als je alleen jezelf dat recht wil geven.
Antwoord REG;
Bewerk REG;
Verwijder MOD;
Sticky MOD;
Aankondigen MOD;
Stemmen REG;
Poll aanmaken MOD.
Dank je dit was exact was ik bedoeldeHans Kamp schreef:Jurn en Luuk,
Bekijk ALL;
Lees ALL;
Antwoord REG;
Bewerk REG;
Verwijder MOD;
Sticky MOD;
Aankondigen MOD;
Stemmen REG;
Poll aanmaken MOD.