Kloppend wachtwoord klopt niet

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Bee

Kloppend wachtwoord klopt niet

Bericht door Bee » 01 jan 2005, 21:10

Wat is het probleem? Ik ben admin van http://forum.avrill.nl/ , en mijn gebruikersaccount is Bas . Nu was ik even uitgelogd om een andere nog niet opgeloste probleem te bekijken, maar ik wou weer inloggen, met mijn gebruikersnaam en wachtwoord. Nadat ik vervolgens inlog, komt er een foutmelding dat mijn wachtwoord niet klopt, terwijl ik het 10 minuten daarvoor nog gewoon kon gebruiken?
Wanneer ontstond het probleem?Na het uitloggen
Adres van je forum: http://forum.avrill.nl
Geïnstalleerde mods: Geen
Huidige template: FI Plain
phpBB versie: 2.0.11
Host: Lycos Webcenter / Apache 1.3.x met PHP 4.3.10
Heb je onlangs een mod of stijl geïnstalleerd? FI Plain 4 dagen geleden
Heb je gezocht naar een antwoord? Ja, maar op dit probleem kon ik geen topic met antwoord vinden :?
... Maar ik modereer (nog) niet.

WebSiteNet
Contacteer:

Bericht door WebSiteNet » 01 jan 2005, 22:47

Tadaa, Lycos! (je bent niet de eerste)

Er zit onder het inlog scherm een heel handig knopje met wachtwoord vergeten. Gebruik dat om een nieuw (kloppend) wachtwoord aan te maken en wijzig dat met je echte wachtwoord.

Bee

Bericht door Bee » 01 jan 2005, 22:50

WebSiteNet schreef:Tadaa, Lycos! (je bent niet de eerste)

Er zit onder het inlog scherm een heel handig knopje met wachtwoord vergeten. Gebruik dat om een nieuw (kloppend) wachtwoord aan te maken en wijzig dat met je echte wachtwoord.
Hmm, dan kan ik weer met de helpdesk gaan bellen, want het lukt me voor geen meter de mailservers aan de praat te krijgen, en de webmail werkt ook al zo lekker...

WebSiteNet
Contacteer:

Bericht door WebSiteNet » 01 jan 2005, 22:59

Deze geldt weer:
Dat je met een gratis lycos account niet kan mailen wist ik al, maar dat dat met betald ook zo is, lijkt mij wel erg triest. Het zou me van lycos niks verbazen maar normale hosters hebben ook een smtp server.

Wat zijn je smtp instellingen? Zittenb die niet van de gegevens die je van lycos hebt gehad?

Bee

Bericht door Bee » 02 jan 2005, 12:02

WebSiteNet schreef:Deze geldt weer:
Dat je met een gratis lycos account niet kan mailen wist ik al, maar dat dat met betald ook zo is, lijkt mij wel erg triest. Het zou me van lycos niks verbazen maar normale hosters hebben ook een smtp server.

Wat zijn je smtp instellingen? Zittenb die niet van de gegevens die je van lycos hebt gehad?
Jawel, maar ik heb een klein probleempje. De pop server geeft een timeout, en de imapserver geeft een mappenfout. En bij de SMTP moet ik een instelling aanvinken die ik nog steeds niet gevonden heb:
specificeer « mijn server heeft een bevestiging nodig »
Maar ik vind alleen een functie uitgaande mail moet beveiligd worden. De medewerkers bij de Premiummail service zijn toch iets beter bezig, die servers geven tenminste geen fouten...

Gesloten