Jouw Host

Praat mee over van alles en nog wat!
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.

Een nieuw onderwerp moet..:
  • uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
  • niet passen in de gewone supportfora
  • interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
  • een neutrale of positieve ondertoon hebben
  • anders zijn dan bestaande onderwerpen
abcde

Bericht door abcde » 30 dec 2004, 19:01

bee schreef: En verder nog wat andere leuke aanbiedingen, zoals €50 adsense korting, heel veel mailadressen met onbeperkte opslagruimte en imap toegang :)
Die is toch niet meer geldig of ligt dat aan mij?
Bijna 1500 posts!

Bee

Bericht door Bee » 30 dec 2004, 19:23

abcde schreef:
bee schreef: En verder nog wat andere leuke aanbiedingen, zoals €50 adsense korting, heel veel mailadressen met onbeperkte opslagruimte en imap toegang :)
Die is toch niet meer geldig of ligt dat aan mij?
Bij mij deed hij het nog gewoon... :bier:
... Maar ik modereer (nog) niet.

abcde

Bericht door abcde » 30 dec 2004, 19:55

Ik krijg wel een nummer maar geen inloggegevens; jij wel? Of werkt het anders :roll: ?
Bijna 1500 posts!

Bee

Bericht door Bee » 30 dec 2004, 21:42

abcde schreef:Ik krijg wel een nummer maar geen inloggegevens; jij wel? Of werkt het anders :roll: ?
Je moet je eerst zelf aanmelden, en dan bij de betalingsopties de code invoeren.

abcde

Bericht door abcde » 30 dec 2004, 22:21

Oke dank je!
Bijna 1500 posts!

headout
Contacteer:

Bericht door headout » 31 dec 2004, 08:59

Wel ff dit in de gaten houden:
Link

Bee

Bericht door Bee » 31 dec 2004, 09:21

headout schreef:Wel ff dit in de gaten houden:
Link
Ik heb nog 11 maanden 27 dagen om het uit te zetten. Komt wel goed, en zo is het ook al met de gratis Premium Mail gesteld.

Chris de Boden

Bericht door Chris de Boden » 24 jan 2005, 01:53

/kick topic omhoog :D

Ik zat eerst op d-hosting maar het laatste half jaar waren er veel storingen met als klap op de vuurpijl een servercrash een paar weken terug met als gevolg dat mijn forum is vernietigt, ik ben die amateurs dan ook zeer dankbaar en hebben ook geen correcte backup gemaakt.
Ik wel, maar ik had geen zin meer om werk te steken in iets wat toch kapot gemaakt wordt.
Wat mij betreft mag dat bedrijf aan het gas :bad-words:

Via de site van http://www.webhosters.nl ben ik na het lezen van de zeer positive reacties bij het bedrijf helderhosting terecht gekomen.

Hun bieden veel voor weinig: 30 gig traffic en 1 gig opslagruimte, onb. email adressen, onb. mysql databases, onb. subdomeinen voor 5€ per maand incl gratis domeinnaam.

Ik wou het eerst ook niet geloven, maar voor zo'n lage prijs heb ik het risico genomen en tot nu toe ben ik ook zeer tevreden en over de support ben ik ook zeer tevreden.
Had een vraag en binnen 10 minuten netjes met een zeer duidelijk en correct antwoordt beantwordt.

Tot nu toe ben ik iig zeer tevreden

Foei
Contacteer:

Bericht door Foei » 25 jan 2005, 17:42

Ben van flexwebhosting over gestapt op websspace.com is ietsjes goedkoper en k moet toch om de kleintjes denken 8)

Moet wel zeggen dat websspace even sneller is dan flexwebhosting :thumb:

Paul_

Bericht door Paul_ » 11 feb 2005, 14:06

Ik zit bij flexservers.nl maar ben niet blij met mijn net gedane ontdekking.

Ik heb een managed dedicated server en zij zouden alle security issues enzo doen omdat ik er niet zoveel vanaf weet en er geen tijd voor heb. Maar nu kom ik er dus achter dat ze de PHP versie al lang niet meer hebben ge-update waardoor er nog een security bug in zit :-(

headout
Contacteer:

Bericht door headout » 11 feb 2005, 14:18

Paul_ schreef:Ik heb een managed dedicated server en zij zouden alle security issues enzo doen omdat ik er niet zoveel vanaf weet en er geen tijd voor heb.
Heb je een SLA waar dit in vermeld staat? Heb je hen al eens gemaild?

Paul_

Bericht door Paul_ » 11 feb 2005, 14:36

headout schreef:
Paul_ schreef:Ik heb een managed dedicated server en zij zouden alle security issues enzo doen omdat ik er niet zoveel vanaf weet en er geen tijd voor heb.
Heb je een SLA waar dit in vermeld staat? Heb je hen al eens gemaild?
Ik heb ze een uur geleden ge-emaild. SLA? Ik zal eens in het contract kijken (als je dat bedoeld). Die heb ik niet heel goed doorgelezen. Maar ze maken we reclame met het feit dat ze security issues bijhouden. linkje en op de index van hun staat het ook heel groot.

headout
Contacteer:

Bericht door headout » 11 feb 2005, 14:50

Paul_ schreef:Ik heb ze een uur geleden ge-emaild. SLA? Ik zal eens in het contract kijken (als je dat bedoeld). .
SLA staat voor Service Level Agreement. Oftewel: daarin staat afgesproken wat jij als gebruiker kan verwachten van de aanbiedende partij.
Paul_ schreef:Maar ze maken we reclame met het feit dat ze security issues bijhouden. linkje en op de index van hun staat het ook heel groot.
Feyenoorders kennen de regel "geen woorden, maar daden" maar al te goed ;)

Het feit dat ze reclame ermee maken wil niet zeggen dat ze bepaalde updates ook binnen x aantal dagen doorvoeren. Kan ook zijn dat ze het wél doen, maar niet zeggen wannéér..... Maar dat is niet wat je verwacht als je een contract met ze aangaat, tenzij je SLA daarin heel duidelijk is.

In de AV staat duidelijk gemeld dat "....Flexservers zal een redelijke inspanning leveren om haar Product zoals overeengekomen te leveren". Onderdeel van het product zijn de security updates. wat "redelijk" is, is dan weer een tweede. Kan je namelijk op vele manieren utleggen.
Verder staat er duidelijk "....Flexservers verricht de volgende werkzaamheden op een FlexManaged-server:.......2. Aanbrengen van aanpassingen voor beveiliging".

Je hebt dus duidelijk wel recht op security updates, de vraag is alleen wanneer. Ben benieuwd naar hun antwoord.

Paul_

Bericht door Paul_ » 11 feb 2005, 17:29

headout schreef:Je hebt dus duidelijk wel recht op security updates, de vraag is alleen wanneer. Ben benieuwd naar hun antwoord.
Ik ook. Maar na 4 uur wachten nog geen reactie... Ik plaats het hier wel als ze nog reageren.

headout
Contacteer:

Bericht door headout » 11 feb 2005, 17:40

Paul_ schreef:Ik ook. Maar na 4 uur wachten nog geen reactie... Ik plaats het hier wel als ze nog reageren.
Hiermee begrijp ik dat je 4 uur lang vindt? Vergeet even niet dat je (imho) voor een prikkie een servertje hebt plus de nodige traffic ;) (Denk even aan het woordje "redelijk")

Ben wel benieuwd hoe het verder verloopt. Keep us informed!

Paul_

Bericht door Paul_ » 15 feb 2005, 21:48

headout schreef: Hiermee begrijp ik dat je 4 uur lang vindt? Vergeet even niet dat je (imho) voor een prikkie een servertje hebt plus de nodige traffic ;) (Denk even aan het woordje "redelijk")

Ben wel benieuwd hoe het verder verloopt. Keep us informed!
Het is vandaag (dinsdag om 12:00) ge-update :-)
Dat is gedaan met een grote update (plesk update naar 7.5.2)
:bier:

koentje

Bericht door koentje » 07 mar 2005, 10:06

XP-Rene
Contacteer:

Bericht door XP-Rene » 07 mar 2005, 11:23

KNAVIVO DIERENHULP
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.

Marconius
Contacteer:

Bericht door Marconius » 24 mar 2005, 10:40

Ik gebruik ecw hosting. Gratis PHP host. Beetje traag, maar werkt voor de rest erg goed.
http://www.ecwhost.com
Really, I'm not out to destroy Microsoft. That will just be a completely unintentional side effect - Linus Torvalds

Greetz, Marco

Alpha

Bericht door Alpha » 24 mar 2005, 15:26

http://www.lycos.nl :roll:

hahhaa geintje :P http://www.flexwebhosting.nl :thumb: :thumb: :thumb:

Plaats reactie