Hoe moet ik deze zien, wat kan hij?.
MOD Description: This is an admin module for the ACP system. It will allow you to resync all user's post
## counts to their correct figure.

Code: Selecteer alles
<?php
/***************************************************************************
* lang_pcount_resync.php [Dutch]
* -------------------
* begin : Fri Sep 06 2002
* copyright : (C) 2002 Adam Alkins
* email : phpbb@rasadam.com
* translation : Bas Veerman / Bee
* $Id: lang_pcount_resync.php,v 1.5 2003/07/12 15:48:42 rasadam Exp $:
*
*
****************************************************************************/
/***************************************************************************
*
* This program is free software; you can redistribute it and/or modify
* it under the terms of the GNU General Public License as published by
* the Free Software Foundation; either version 2 of the License, or
* (at your option) any later version.
*
***************************************************************************/
$lang['Resync_page_title'] = 'Sycroniseer berichtentellers';
$lang['Resync_page_desc_simple'] = 'Welkom op het sycronisatieprogramma van de berichtentellers van gebruikers. Je kan op de sycroniseer knop drukken om alle berichtentellers te resetten, en vervolgens opnieuw aan te maken door het werkelijke aantal berichten dat ze werkelijk geplaatst hebben op te tellen.<br /><br />De Batch Modus maakt het mogelijk om het sycronisatieproces in stappen uit te voeren, wat de opdrachten die worden verzonden aan de server kleiner maken. Dit is vooral aan te raden voor grote forums, zodat de prestaties beter blijven. De Batch Modus toont ook voortgangsresultaten tijdens de sycronisatie, en als het proces stopt voordat het klaar is (Geheugengrens of timeout), kan je het script opnieuw starten door het batchnummer in te voeren. Laat het veld leeg indien je wil beginnen bij het begin. Het aantal sycronisaties per batch veld geeft aan hoeveel sycronisaties je wil uitvoeren per batch. Als je het veld leeglaat zal de standaard waarde van 50 gebruikt worden.';
$lang['Resync_page_desc_adv'] = 'Welkom op het sycronisatieprogramma van de berichtentellers van gebruikers. Je kan op de sycroniseer knop drukken om alle berichtentellers te resetten, en vervolgens opnieuw aan te maken door het werkelijke aantal berichten dat ze werkelijk geplaatst hebben op te tellen.<br /><br />De Batch Modus maakt het mogelijk om het sycronisatieproces in stappen uit te voeren, wat de opdrachten die worden verzonden aan de server kleiner maken. Dit is vooral aan te raden voor grote forums, zodat de prestaties beter blijven. De Batch Modus toont ook voortgangsresultaten tijdens de sycronisatie, en als het proces stopt voordat het klaar is (Geheugengrens of timeout), kan je het script opnieuw starten door het batchnummer in te voeren. Laat het veld leeg indien je wil beginnen bij het begin. Het aantal sycronisaties per batch veld geeft aan hoeveel sycronisaties je wil uitvoeren per batch. Als je het veld leeglaat zal de standaard waarde van 50 gebruikt worden.';
$lang['Resync_batch_mode'] = 'Batch Modus';
$lang['Resync_batch_number'] = 'Batchnummer';
$lang['Resync_batch_amount'] = 'Aantal sycronisaties per Batch';
$lang['Resync_finished'] = 'Voltooid';
$lang['Resync_completed'] = 'Sycronisatieproces succesvol voltooid';
$lang['Resync_question'] = 'Sycroniseren?';
$lang['Resync_check_all'] = 'Vink aan om alle gebruikers te sycroniseren:';
$lang['Resync_do'] = 'Start Sycronisatie';
$lang['Resync_redirect'] = '<br /><br />Ga terug naar het <a href="%s">Berichtenteller sycronisatie programma</a><br /><br />Ga terug naar de <a href="%s">Administratie index</a>.';
$lang['Resync_invalid'] = 'Foutieve instellingen - Geen gebruikers om te sycroniseren!';
?>
Ik wil niet vervelend doen, maar in de huidige spelling is het nog altijd komma met een Kcomma's
Zie je wel en dan willen ze mij laten vertalenbee schreef:Kijk eens
Ik wil niet vervelend doen, maar in de huidige spelling is het nog altijd komma met een K
Geen dankThe Sting schreef:Zie je wel en dan willen ze mij laten vertalenbee schreef:Kijk eens
Ik wil niet vervelend doen, maar in de huidige spelling is het nog altijd komma met een K![]()
Maar harstikke bedankt. :thumb: