bast schreef:jh0nny schreef:
Dat denk ik ook niet, anders neemt iemand immers niet zoveel moeite om een forum met 13 leden zo aan te pakken.

Hij draait nota bene 2.0.11, dus daar heeft het niet aan gelegen.
Dit is niet gehacked als ik het zo zie, meer iemand die zijn wachtwoord te pakken heeft gekregen en de boel eens even leuk heeft zitten aanpassen, blijft wel *beep* zoiets 8)
Mwa... Hij geeft het wachtwoord ook aan iedereen...
Het is een heel oud ding...

Ondertussen doet phpBBExtreem het wel weer. Het probleem is alleen, iedereen die bij hem hosting heeft, weet het wachtwoord van de gebruiker root in de database. Dat geeft hij namelijk aan iedereen, omdat de gebruikers anders allemaal permissiefouten krijgen.
Nu vermoed ik alleen dat als ik mijn ftpprogramma opstart, en ik als gebruiker Stefan of pre3, en datzelfde rootwachtwoord invoer, dat ik voor de database weet, dat ik dan in principe al bij zijn bestanden.
Om dat vervolgens te gaan dreigen met het versturen van Abuse mailtjes naar de providers van de gebruikers die geregistreerd zijn op phpBBExtreem, zoals ik hoorde dat dat bij bast is gebeurd, vind ik ook een erg vreemde actie.
Zowieso denk ik ook dat de meeste gebruikers hier niet zo'n hoge pet van hem ophebben.
... Maar ik modereer (nog) niet.