Dé 28ste moet alles ingeleverd zijn dus ik ben bang dat we een klein rapport over je hebben.Inward schreef:um,
Mn forum ligt er tot de 27ste uit, omdat dat worm ding vervelend was. 27ste hopen we klaar te zijn met weer wat nieuws.
phpBB.nl Awards 2004 | De Poll!
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
- superman5000
- Contacteer:
Beter goed gejat dan slecht gemaakt was het tochmosymuis schreef:Misschien omdat je je folder images hebt gejat van CarzyBarki (die ze weer heeft afgekeken van mij)?ba21 schreef:SpamRPG loopt wel achter zeg

En die van mij zijn puur naar inzicht van de jouwe gemaakt, al zijn ze tenminste wel zelf gemaakt.

Barki.nl
- DaMnNaTiOn
- Contacteer:
- Menace2Society
- Menace2Society
http://www.inward.nl
Maarre Mandrake Linux heeft geen vrienden gemaakt blijkbaar...
Zonde, zo vlak voor de verkiezing...effe weg!
We hebben een beetje last van een worm.
Maar 27 december wordt Inward! 1 jaar.
Dan zal de site terug online zijn!
Voor vragen/opmerkingen: info [at] inward.nl
Tot Dan
Inward! Redactie.
Maarre Mandrake Linux heeft geen vrienden gemaakt blijkbaar...

Dat wisten al.Menace2Society schreef:Zonde, zo vlak voor de verkiezing...

Dat denk ik ook niet, anders neemt iemand immers niet zoveel moeite om een forum met 13 leden zo aan te pakken.Menace2Society schreef:Maarre Mandrake Linux heeft geen vrienden gemaakt blijkbaar...

Dit is niet gehacked als ik het zo zie, meer iemand die zijn wachtwoord te pakken heeft gekregen en de boel eens even leuk heeft zitten aanpassen, blijft wel *beep* zoiets 8)mosymuis schreef:Dat wisten al.Menace2Society schreef:Zonde, zo vlak voor de verkiezing...
Dat denk ik ook niet, anders neemt iemand immers niet zoveel moeite om een forum met 13 leden zo aan te pakken.Menace2Society schreef:Maarre Mandrake Linux heeft geen vrienden gemaakt blijkbaar...Hij draait nota bene 2.0.11, dus daar heeft het niet aan gelegen.
Barki.nl
En hoevaak komt het wel niet voor dat iemand overal hetzelfde wachtwoord voor gebruiktmosymuis schreef:Hij heeft anders ook toegang gehad tot de server zelf, anders is het niet mogelijk geweest zijn overall_header aan te passen.

-=|Rik|=- kan schadelijk zijn voor de gezondheid.
Krijg toch allemaal de kolere, val voor mijn part allemaal dood.
Krijg toch allemaal de kolere, val voor mijn part allemaal dood.
Hij draait een eigen thuis server, het lijkt me sterk dat hij een open FTP server heeft draaien die toegang geeft tot die website.-=|Rik|=- schreef:En hoevaak komt het wel niet voor dat iemand overal hetzelfde wachtwoord voor gebruiktmosymuis schreef:Hij heeft anders ook toegang gehad tot de server zelf, anders is het niet mogelijk geweest zijn overall_header aan te passen.