En dus de populariteit.Luuk schreef:Of hoeveel aandacht degene besteed op zijn eigen forum/bij zijn vrienden voor de awardsStefkuh schreef:Vind ik wel, dit geeft de populariteit aan van fora.Leipo schreef:Deze poll heeft geen waarde P.T.
Gewoon lollig voor de mensjes.
Maar goed het gaat mij meer om dat de makers van phpBB fora hier ook hun mening kunnen geven omdat hier toch ook wel wat aardig kennis is. Helaas kun je dat van die vriendjes niet stoppen, maar goed ook zat makers van hier stemmen op hun eigen of stemmen ze op een forum omdat ze daar ook lid van zijn of gewoon de eigenaar van aardig vinden. En daarom vraag ik ook naar mensen of ze er bij willen vertellen waarom ze op dat forum stemmen maar daar zie ik maar weinig van terug.
Jawel hoor maar wel als "Wie heeft de meeste vrienden" award.Leipo schreef:Hmm, nee.Stefkuh schreef:Vind ik wel, dit geeft de populariteit aan van fora.Leipo schreef:Deze poll heeft geen waarde P.T.
Gewoon lollig voor de mensjes.
Want je kan een forum als bijvoorbeeld 400cc.nl niet vergelijken met spammersheaven.nl natuurlijk.