Spatie bij niet gebruikte functie

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
scffie

Spatie bij niet gebruikte functie

Bericht door scffie » 12 dec 2004, 02:17

Hoi allemaal,
Ik had even een vraagje, ik heb wat afbeeldingen gemaakt voor in je profiel die aan elkaar gemaakt zijn zeg maar, maar als een gebruiker bijvoorbeeld msn ofzo niet gebruikt wordt deze afbeelding standaard niet weergegeven in profiel en dat zorgt er ook voor dat er een spatie tussen het ontwerp komt, en dat is niet de bedoeling. 8)
Is het eventueel mogelijk om een andere afbeelding te gebruiken indien ze 1 van de chatsoftware of andere functies niet gebruiken? .. of heeft er iemand een oplossing zodat er geen spatie tussenkomt als ze het niet gebruiken of niet ingevuld hebben?
Thanx,

Dit is me code en de afbeeldingen sluiten zeg maar aan elkaar aan en zijn geen losse onderdelen zeg maar, meer een geheel.
<tr>
<td align="right" nowrap="nowrap" class="explaintitle"></td>
<td width="100%" cellspacing="0" cellpadding="0">{EMAIL_IMG}{MSN_IMG}{AIM_IMG}{YIM_IMG}{ICQ_IMG}{PM_IMG}
</tr>
</td>
</tr>

Bee

Bericht door Bee » 12 dec 2004, 09:15

Verander de volgorde eens van veelgebruikt naar weiniggebruikt. Dan zullen de spaties minder opvallen.

Je weet zelf natuurlijk een beetje wat het meest wordt gebruikt, maar ik denk dat deze volgorde het beste is:

Code: Selecteer alles

{PM_IMG}{EMAIL_IMG}{MSN_IMG}{ICQ_IMG}{YIM_IMG}{AIM_IMG}
... Maar ik modereer (nog) niet.

scffie

Bericht door scffie » 12 dec 2004, 11:42

Maar er moet toch ook een werkende optie zijn? :D
Ik heb de e-mail als eerste en de pb als laatste omdat dit de hoek afbeeldingen zijn en omdat deze er altijd zijn krijg ik geen probleem dat die hoeken ontbreken ;).
Moet alleen weten hoe ik het voor elkaar krijg dat die spatie er niet tussenkomt. :thumb:

Gesloten