Attachment mod

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
S60

Attachment mod

Bericht door S60 » 07 dec 2004, 23:14

Hallo,

Misschien is deze vraag al gesteld en heb ik er over gekeken bij het zoeken naar een antwoord maar ik zit met volgend probleem:
ik heb de attachment mod geinstalleerd en alles werkt perfect, behalve als ik een file wil dowloaden. Deze foutmelding krijg ik:

Fatal error: Call to undefined function: attach_sql_query() in /home/car-tun/public_html/forum/download.php on line 289

Ik heb reeds verschillende dingen geprobeerd die op phpbb forums vermeld zijn maar ik blijf met het probleem zitten. Kan iemand mij hiermee helpen aub? Dank bij voorbaat!

Greetz

S60

Bee

Re: Attachment mod

Bericht door Bee » 08 dec 2004, 17:43

S60 schreef:Hallo,

Misschien is deze vraag al gesteld en heb ik er over gekeken bij het zoeken naar een antwoord maar ik zit met volgend probleem:
ik heb de attachment mod geinstalleerd en alles werkt perfect, behalve als ik een file wil dowloaden. Deze foutmelding krijg ik:

Fatal error: Call to undefined function: attach_sql_query() in /home/car-tun/public_html/forum/download.php on line 289

Ik heb reeds verschillende dingen geprobeerd die op phpbb forums vermeld zijn maar ik blijf met het probleem zitten. Kan iemand mij hiermee helpen aub? Dank bij voorbaat!

Greetz

S60
Zijn alle bestanden als geupload?
... Maar ik modereer (nog) niet.

S60

Bericht door S60 » 08 dec 2004, 19:29

Alle contrib files zijn geinstalleerd in de vereiste directories. De tabellen zijn ook allemaal geinstalleerd. Alles werkt perfect in de admin panel en figuren die geupload zijn, zijn ook zichtbaar. De files directory is CHMOD 777.
Ik zal alles nog eens controleren :)
Bedankt voor de reply!

S60

Bericht door S60 » 09 dec 2004, 19:04

Alles geinstalleerd maar nog steeds het probleem :(

Gesloten