photoid werkt niet!
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

photoid werkt niet!
Bij somige forums kan je middels photoid je foto in een bericht plaatsen
ik draai
phpBB2 Plus 1.52 based on phpBB 2.0.11 © 2001, 2002 phpBB Group :: FI Theme :: Mods en Credits
maar bij mij photoid niet..
weet iemand deoplossing?
alvast bedankt.
ik draai
phpBB2 Plus 1.52 based on phpBB 2.0.11 © 2001, 2002 phpBB Group :: FI Theme :: Mods en Credits
maar bij mij photoid niet..
weet iemand deoplossing?
alvast bedankt.
met [photoid]nummer[/photoid] moet het mogelijk zijn om foto's uit een album te linken naar je bericht,bee schreef:Ik snap er helemaal niets van :S Kan je het even uitleggen, en oja, controleer ook even of die mod wel aanwezig is in phpBB plus 1.52
helaas werkt dit bij mij niet.
Mod? zou niet weten welke mod ik danzou moeten hebben.
heb geen extra mods geinstalleerd....
Mod is niet aanwezig in phpBB plus 1.52 > Je kan hem inbouwen door de mod te zoeken, of laten zoals het nu is.Krijn schreef:met [photoid]nummer[/photoid] moet het mogelijk zijn om foto's uit een album te linken naar je bericht,bee schreef:Ik snap er helemaal niets van :S Kan je het even uitleggen, en oja, controleer ook even of die mod wel aanwezig is in phpBB plus 1.52
... Maar ik modereer (nog) niet.
Ik zou niet weten hoe die mod moet heten,bee schreef:Mod is niet aanwezig in phpBB plus 1.52 > Je kan hem inbouwen door de mod te zoeken, of laten zoals het nu is.Krijn schreef:met [photoid]nummer[/photoid] moet het mogelijk zijn om foto's uit een album te linken naar je bericht,bee schreef:Ik snap er helemaal niets van :S Kan je het even uitleggen, en oja, controleer ook even of die mod wel aanwezig is in phpBB plus 1.52
heb je een idee? :thumb:
Er wordt eigenlijk wel een beetje van je verwacht dat je zelf ook gaat zoeken. Links vind je in het topic gelinkt in mijn sig (de sticky in Mod aanvraag)Krijn schreef:Support![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet nog steeds niet welke mod ikmoet hebben![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Duwtje in de rug: http://www.phpbbhacks.com/category/37
... Maar ik modereer (nog) niet.
vraag stellen in support mag,bee schreef:Er wordt eigenlijk wel een beetje van je verwacht dat je zelf ook gaat zoeken. Links vind je in het topic gelinkt in mijn sig (de sticky in Mod aanvraag)Krijn schreef:Support![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet nog steeds niet welke mod ikmoet hebben![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Duwtje in de rug: http://www.phpbbhacks.com/category/37
maar zoek het maar leker zelf uit.
prachtig.....
sorry
maar als ik niet weet welke mod ik hebben moet en de engelse taal maar voor zo'n 10% machtig ben,
lijkt het mij vrij normaal dat als ikin een nl forum een vraag stel daar ook een behoorlijk antwoordt op kan/mag verwachten en niet 1 die ik al weet dat die mod er niet in zit en dat ik maar lekker zelf moet gaan zoeken.....
hier wordt ik dus

heb je gelijk in...Spambot schreef:Na zo'n post kan je verwachten dat niemand je meer wil helpen, iedereen komt hier vrijwillig en voor z'n lol. We zijn allemaal gewoon bezoekers zoals jij.
maar als je een vraag stelt omdat je iets niet weet,
en je krijgt een antwoordt met zoek het zelf maar uit,
waarom dan reageren op die vraag...
als de mod in plus zou zitten was deze vraag niet nodig geweest en had ik het draaiende.
maar ondertussen kan ik nog steeds die mod niet vinden in die hooiberg

zou het niet weten van een eigen forum,Spambot schreef:Geen idee welke mod je nodig hebt, ik gebruik zoals de meeste mensen hier ook geen phpBBplus. Hebben zij trouwens geen eigen support forum?
Zoek met Google eens naar "photoid phpbb", wellicht dat daar wat nuttigs tussen zit?
google geeft ook al geen uitslag....
maarja we zoeken maar verder.
zal is een mailtje op het forum zetten waar die mod gebruikt wordt...