Slowchat #1
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
- Bas
- Contacteer:
Mag je hier ook typen zonder . en hoofdletters?
Oké,
...
(pas nu ik het zelf probeer)
Oké,
Aardig zinloos vind ikhoi ik ben net binnen gekomen en ik gebruik phpbb

(pas nu ik het zelf probeer)
.Bas Hosting, gratis hosting met FTP, PHP en MySQL | viennaCMS, simpel flexibel open source CMS
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
Bast, stel dat iemand geintresseerd is naar de hele blogpost die in je sig staat, dan moet je dat hele adres overtypen en dat is hartstikke vervelend
ik kan trouwens ook zonder punten en hoofdletters typen en laten we de kommas ook maar vergeten slowchats zijn altijd leuk voor gare onzin vinden jullie niet of wel
ik kan trouwens ook zonder punten en hoofdletters typen en laten we de kommas ook maar vergeten slowchats zijn altijd leuk voor gare onzin vinden jullie niet of wel
... Maar ik modereer (nog) niet.
- Bas
- Contacteer:
Eeh... Dat had gekund met een iframe, maar jammer genoeg kan dat niet met bbcode...
Dus daarom kan dat niet gewijzigd worden... (en als ik er een [ url= van maak, dan is de signature te lang...)

Dus daarom kan dat niet gewijzigd worden... (en als ik er een [ url= van maak, dan is de signature te lang...)
.Bas Hosting, gratis hosting met FTP, PHP en MySQL | viennaCMS, simpel flexibel open source CMS
- Bas
- Contacteer:
Ik zit even niks te doen... Geen zin in webdevelopen nu...