gast leest alle gesloten topic's
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

gast leest alle gesloten topic's
Hallo All,
Krijg net de melding dat een gast alle voor gasten gesloten topic's gewoon zit te lezen.
Waar zit het lek en wat kan ik er tegen doen?.
Krijg net de melding dat een gast alle voor gasten gesloten topic's gewoon zit te lezen.
Waar zit het lek en wat kan ik er tegen doen?.
Met groet, The Sting
Wat een onzin zeg, zoals Spambot al zei is het technisch niet mogelijk en je weet niet wie die gast is en wat hij werkelijk probeerde te doen. Ik ben van mening dat je altijd zorgvuldig moet nadenken over wie en waarom je iemand bant.Foei schreef:maar als je het zo vervelend vind gooi je er toch een ban op 8)
Nee inderdaad je weet niet wie hij werkelijk is maar zit wel in al je verborgen hoeken te kijken. Alles wat een gast niet kan doet hij wel, nou ik word daar soms wel erg ziek van, was het nu 1 keer nee het is soms weken achter elkaar en dan weer even niet.
Ik vind dat ding vervelend, als die nu gewoon 1 keer kijkt of 1 keer per maand, best maar weken achter elkaar elke dag vind ik te ver gaan
Ik vind dat ding vervelend, als die nu gewoon 1 keer kijkt of 1 keer per maand, best maar weken achter elkaar elke dag vind ik te ver gaan
Volgens mij, dringt het nog niet echt door hé?
Als een gast in het Who Is Online scherm in zo'n verborgen forum te zien is, dan betekent dat dat hij/zij op het inlogscherm is wat je krijgt als je als gast naar een verborgen forum toe wil. De toegang word dan geweigerd en je word doorgestuurd naar het log-in scherm!
Als een gast in het Who Is Online scherm in zo'n verborgen forum te zien is, dan betekent dat dat hij/zij op het inlogscherm is wat je krijgt als je als gast naar een verborgen forum toe wil. De toegang word dan geweigerd en je word doorgestuurd naar het log-in scherm!

Soms doet een gast dat niet eens bewust. Misschien heeft een zoekmachine dat forum gespiderd voordat het verborgen werd, en klikt de gast op een verwijzing naar die pagina. Waar vervolgens gemeld wordt dat hij geen toegang krijgt.
Kortom iemand die interesse heeft in het onderwerp van je forum, die je dan vervolgens een ban geeft
Kortom iemand die interesse heeft in het onderwerp van je forum, die je dan vervolgens een ban geeft