Spambot schreef:De link verwijst nu naar de mod zelf, en ik ben gewoon bereid hier support te geven.
Prima. :thumb:
Spambot schreef:Het foutje waar mosymuis op wees heb ik opgelost.
Er klopt nog iets niet; tijdens de registratie is het keuzemenu al wel getoond, maar word er niets mee gedaan in de INSERT query. Daarnaast is het behoorlijk
fout om direct $HTTP_POST_VARS variabelen in de query te plaatsen zonder deze eerst te controleren. Bekijk eens hoe phpBB variabelen als "dateformat" dateformat aanneemt en aanpast.
Spambot schreef:Ik maak mods zoals iedereen gewoon voor de lol, ik wil geen extra moeite ervoor doen als dat niet nodig is. Hoef ik de moeite om hier een linkje te droppen volgende keer dan ook niet meer nemen?
Dat is iets wat je zelf moet bepalen.

Ik heb ervoor gekozen mijn mods alleen op phpbb.com, phpbbhacks.com en mijn mod site te releasen, omdat ik hier weinig publiek bereik en er alleen maar tijd aan kwijt ben de boel up to date te houden.
Nu inhoudelijk iets over je mod: waarom produceer je er een menu met kleurtags mee? 209AFB, 41D3ED en 69A2D0 zeggen natuurlijk niets, en niemand neemt de moeite om ze allemaal uit te proberen. Dat kan je dus beter met labels oplossen. Ik zie in je bron dat de achtergrondkleur van de option's zou moeten verkleuren, maar dit gebrut niet in Mozilla. In de DOM source is te zien dat je style attributen leeg zijn, wat betekent dat de CSS inhoud niet door de controle kwam (en dus niet word toegepast). Waarschijnlijk komt dit omdat je je color eigenschap niet met een ; hebt afgesloten.